czwartek, 6 kwietnia 2017

{245} Raw Industrial Look with SheIn

Witajcie Moje Kochane Perełeczki! Na wstępie chciałabym Wam podziękować za Wasze ciągłe wsparcie! Nawet nie wiecie jaką radość mi sprawiacie i jak mi się buzia cieszy widząc tak miłe komantarze. Ostatnio miałam niezły młyn , za dużo na głowę się zabrało, ale mam nadzieję, że już to wszystko się spowolni. Bo przecież chcę się cieszyć, a nie denerować! W tym tygodniu będe mieć trzecią przymiarkę sukni ślubnej i pradopodobnie będzie już ostatnią hihih. Dziękuję Wam Kochane jeszcze raz za to, że jesteście przy mnie:) Dzisiaj zapraszam Was na Raw Industrial Look jaki przygotowałam razem z Bluzką od Shein.

Hello my Dearest Pearls! First again I would like to Thank you for all the support you are giving me! You don;t even know how much I appreciate you Lovely words . For couple of weeks I had just crazy time and I really hope now everything will slow down because I just want to be happy and not stressed ! This Week I will have my Wedding Dress try on and I think it will be my last one before our Big Day! Once again I would like to Than you for all your support Huney Bees :)  Today I would like to share with you my Raw Industrial Look with Shein Sweatshirt. 


Tym razem dostałam super Bluzo Bluzkę w kolorze czarnym . Jak widzicie na zdjęciach góra jest uszyta z delikatnej siateczki dlatego ta bluza zyskuję bardzo seksowny finish. Bluza jest wykonana z 95% Bawełny i 5% spandexu dlatego też jest rozciągliwa, więc spokojnie moża iść w mniejsze rozmiary. Ja wybrałam rozmiar S i jestem bardzo zadowolona z tego wyboru. Sklep Shein tradycyjnie uszczęśliwił mnie swoim produktem i zdecydowanie mogę Wam polecić tą bluzę. Kiedy ujrzałam tą bluzę od razu skojarzyła mi się z Industrialem i surowością. Dzisiaj jako Inspirację przedstawiam Wam look, który zdecydowanie sprawdzi się na Imprezie, wyjściem do Pubu z przyjaciółmi czy nawet na zakupowy Haul. Ulizane włosy, mocno podkreślone oczy i matowa szminka, to makijaż jaki postawiłam na look, który cechuje się minimalizmem i chłodną tonacją. Ponieważ całość tworzy agresywną, ale i seksowną całość , koniecznością było rozświetlenie stylizacjii mocnym koralem na ustach. Bluza z siateczką nie tylko daję nam swobodę ruchu, ale również wyróżnia nas z tłumu.  
Bluzę możecie kupić tutaj/ Here >>>>KLIK

This time I received a lovely Sweatshirt in Black colour. As you can see on the photos the top of the sweatshirt is made out of gorgeous mesh and that creates very sexy finish. Sweatshirt is made out of 95% cotton and 5% spandex and thanks to that it has little bit of stretch so you can get smaller size very easy. I took size small. When I saw this sweatshirt I thought of the High street Industrial Looks. Today my Fashion Inspiration is all about Raw Industrial and this look will fit into a party, going out to the pub or shopping haul. Tight hair, strong and heavy eye make up and matt lipstick- this type of makeup is great for minimalistic styles. Because all look is in grey and dark colours it's good to add some colors to your look. This Sweatshirt is very comfy and so original. If you would like to buy this sweatshirt >>>CLICK HERE 











I jak Wam sie Kochane podoba mój surowy look? Z góry Dziękuję Wam za kliknięcie w link :* Przepraszam, że nie odwiedzam Was regularnie, ale staram się robić to w miarę często jak tylko mogę, mam nadzieję że mi wybaczycie :) A teraz uciekam, Buziaczki :* 

And how do you like my Raw look? Okay my Babes I am off to bed now :) Wish you Have a Lovely Day Kiss xxx 


65 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie "surowe" stylizacje. Boska bluzka i świetnie wyglądasz jak zawsze :* kliknięte kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie zdjęcia, tak groźnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to super!
    Nie każdemu pasuje taki makijaż, ale Ty wyglądasz w nim świetnie :) ciuszki spoko :)
    Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, lubię czerń i bluzeczka bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluza/ka i będzie pasować do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylówka Angeliko! A w butach jestem wręcz zakochana :) Uwielbiam takie klimaty :) Bardzo dobrze wyglądasz w takim zestawieniu, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaki Ty masz śliczny makijaż oczu nie mogę się napatrzeć cudo. Ja totalnie nie mam ręki do malowania oczu a szkoda bo można zawsze coś ładnego stworzyć. Strój śliczny i bardzo ładnie wyglądasz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, bluza świetnie wygląda : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bluzeczka, podoba mi się. Bardzo ładny taki surowy look

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo atrakcyjny makijaż oczu i piękny kolor szminki !!! Jak zawsze wyglądasz kwitnąco. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny pasuje do wszystkiego :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię czarnego koloru ale podoba mi się fason bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Surowo i wyraziście - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz genialnie, czerwone usta fajnie dopełnia cały look

    -------------------------
    Http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Kochana - i ja obserwuję Twój blog :) Bardzo ładna ta bluza, dodałam ją sobie do wishlisty na SheIn - pewnie zamówię :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja teraz też nie odwiedzam wszystkich regularnie. Choćby z tego względu że więcej pracuje co przekłada się na brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz super !!! Bardzo podoba mi się cała stylizacja. Świetna bluzka i świetne buty. Makijaż i kolczyki dobrałaś idealne do całości.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, piękne buty, jak zawsze, wyglądasz zjawiskowo! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie połączyłaś strój z kolorem ust! Wyszło perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo fajnie, wszystko do siebie pasuje :) Uwielbiam czarne bluzki! :D
    Spodnie mają fajny kolor, sama ostatnio mam chrapkę na takie szare :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Angeliko Kochana, Bluzeczka jest ładna i oryginalna, I pasuje na zwykłą okazję i na lepsze wyjście, A kolor czarny pasuje do wszystkiego - pozdrawiam Cię bardzo gorąco i buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny strój i w ogóle fajna sesja foto. Życzę Ci udanej przymiarki i ślę buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz super w tej stylizacji, bardzo mi się podoba dobór ubrań spodnie rewelacyjne. Kiedyś też współpracowałam z shein ;) to była moja pierwsza współpraca ^^ kliknęłam oczywiście, mam nadzieję że pomogłam i trzymam kciuki za dalszą współpracę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, taka jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bluzka, piękna stylizacja:) Oj sexy i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze u Ciebie rewelacyjnie, a bluza MEGA! :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nice look dear :))

    OdpowiedzUsuń
  29. super! bardzo podoba mi się Twój look :) pasuje do Ciebie. Myślę, ze sposób w jaki go podsumowałaś, czyli "agresywna, ale i seksowna całość" to nic dodać, nic ująć :*

    OdpowiedzUsuń
  30. You look stunning! Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Romper Inspiration *

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepięknie wyglądasz, wooow!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja. Surowość czerni i czerwień ust. Świetne zestawienie.
    Pozdrawiam Cię wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka, lity i kolczyki- sztos ! :D
    mega charakterrrrrnie wyszlo- jak nabardziej moje klimaty :)

    Ale Ci zazdroszczę tej sukni, ja w czerwc wychnodzilam za mąż i tak szybo ten czas zleciał aaaa :O
    a kiedy ten wielki dzien kochana ? :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj jaka laseczka !!!
    Kochana wyglądasz ...echhhh !!! WSPANIALE !!!
    Czas przedślubny Ci służy :) A jakże :)
    Czekam także niecierpliwie na ten dzień...
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko super. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz! ale wolę Cię z uśmiechem :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie Szymka! Nie ma się co denerwować, bo pamiętajmy, że złość piękności szkodzi. :D Ale rozumiem Cię, ja zapewne też będę mieć takie stany, kiedy będzie się zbliżać mój wielki dzień. Seksapil z Ciebie bije, śmiem twierdzić, że ładnemu we wszystkim ładnie, ponieważ co wchodzę - choć czasem nie w moim guście to na Tobie widzę cuda!
    Buziaki Kochana i pozdrawiam cieplutko! :):*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzka jest cudowna :)Lubię taki minimalizm

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny look!
    masz cudne oczy :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja piękna perfekcyjna modeleczka :):*:*:* Powodzenia przy przymiarkach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubie takie oryginalne rzeczy, ktoś musiał się postarać, żeby wymyślić z jednej strony coś sportowego a z drugiej ta siateczka nadaje tej bluzie trochę pazuru.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny zestaw :-) Wyglądasz bardzo seksownie i kobieck w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak mówią ładnemu we wszystkim ładnie- piękne zdjęcia, super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  44. W link oczywiście kliknęłam :) Twoje stylizacja jest świetna, fantastyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na pięknej modelce wszystko pięknie leży:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Drapieżne buty! Świetne! Uwielbiam też spodnie z dziurami i przetarciami! :) Są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcia cudowne, a bluza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie najbardziej podoba sie ta bluza ;) pieknie jest 💛

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluza jest rewelacyjna. Lubię pomieszanie materiałów.
    Całość wygląda chłodno, ale to oczywiście jest atutem.
    Świetne buty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajny look:)
    buty i bluzka mi się najbardziej podobają:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana Szymko, wyglądasz obłędnie w tej stylizacji. Bluza jest świetna. Bardzo podobają mi się też Twoje kolczyki :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna stylizacja i co za wspaniały makijaż :D Świetna bluza.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)