niedziela, 9 kwietnia 2017

{246} Shape Up Look with YoShop Haul

Witajcie Kochaniutkie Perełki, jak się miewacie? Ja bardzo dobrze Kochane, aczkolwiek mieszanina stresu z pod ekscytowaniem towarzyszy mi przez ostatnie dni dosyć intensywnie. Jednakże, tak jak same stwierdziłyście, mój stan jest jak najbardziej 'normalny' , gdyż każda Panna Młoda w jakimś stopniu zamienia się w BrideZille tuż przed swoim ślubem. Wszystko idzie jak po maśle, jednak najgorsze jest to kiedy niektórzy chcą abyśmy wszystko za nich załatwili , albo mają jakieś 'ale'. Myślałam , że Panna Młoda leży i pachnie i reszta osób załatwia za nią wszystko. Niestety chyba się pomyliłam :P. Każdy przychodzi do mnie z kolejnym problemem , a nikt nie zapyta się czy mi czegoś potrzeba. Przez to srasznie chcę mi się wrócić do palenia, ale 8 miesięcy dałam radę bez papierosa i to mnie motywuję do niepalenia. Ach..... biorę duży oddech i zmieniam temat:)

Hello My Dearest Pearl, how are you? I am feeling good, although I do have some mix emotions from having exitments and worries. But as you said it's normal when it comes to Getting Married so I guess it has to be like that. I just thought Bride lay down and doing nothing, where I have to do so much stuff because there are people who are mowing and complaining and asking to do something for them. Oh well... sure this is how it is... Cause of that I really want to smoke, but I survive 8 months of not having smoke so I must to stay strong. Oh well, let's change the subject to something nice!




Dzisiaj przychodzę do Was z Inspiracją Modową z ciuchami jaki dostałam ze sklepu YoShop. Nazwałam tą stylizację Shape Up, z tego względu, iż podkreśla ona kobiece atuty. Śmieję się w duszy, kiedy patrzę na zdjęcia bo nie mogę uwierzyć jak moja figura się zmieniła od czasu kiedy miałam 18 lat :) Kiedyś byłam baaaardzo chuda i twarz miałam owalną. Teraz mi się wszystko 'zaokrągliło' hihiihhi.
Dostałam od YoShop , krótką bluzę, Haftowaną Bomberkę i naszyjnik na brzuch. Zacznę od pięknej Bomberki, z której jestem niesamowicie zadowolona! Kurtka jest jakościowo bardzo dobra, materiał jest mięciutki i przyjemny w dotyku, a hafciki są bardzo dobrej jakości.
Bomberkę możecie kupić >>>>>> TUTAJ/ HERE 
Today I have for you Shape Up look Fashion Inspiration because this look contour all women Body. From YoShop shop I received Beautiful Pastel Embroidered Jacket , Sweatshirt and Body Jewelry. Le me start with this fantastic Bomber. I am so happy with this Jacket. It's soft and so nice in touch and it's very high quality. It has these cute embroidered decorations and I am absolutely in Love with this Jacket! Click the link above to get this one :) 










Kolejną rzeczą jaką dostałam od YoShop to ta urocza i seksowna bluza. Bluza jest cieniutka, ale nie prześwitująca. Idealna na lato, mimo dugich rękawów. Tył bluzki jest poszarpany co daję ektra efekt. Z bluzki jestem niesamowicie zadowolona bo jest z dobrej jakości materiału i świetnie leży. Niestety bluzka ma jeden minus bo wystają prujące nitki gdzie była ścięta . Mam nadzieję, że po jakimś czasie znikną. Mimo tego, bluzkę zdecydowanie polecam.
Second Piece from YoShop is this sexy Sweatshirt. It's thin but not see thru and I think because of that it's perfect for the summer time. It has original ripped back and I am very happy with that Sweatshirt. Unfortunately at the bottom threads coming out but still in overall I am very happy with this sweatshirt. It wears great and the material is very good. Click the link above to get this one . 





Ostatnią rzeczą jaką dostałam od YoShop to ten świetny naszyjnik na brzuch. Idealnie współgra z moją bluzą i razem tworzą bardzo seksowny i uwodzielski efekt. Podoba mi się to w jaki sposób taka biżuteria podkreśla brzuch. 
The last piece but not at least from Yoshop is this fantastic Body Jeweler piece. It looks so great with this High Low Sweatshirt giving such a sexy and cute look. I really Love how this piece emphasizes the belly. To get this one click the link above. 





Mam nadzieję, że moja stylizacja Wam się podobała. Jak pewnie zauważyłyście, moje włosy są coraz ciemniejsze hiihhi :) Wydaję mi się , że po ślubie zdecyduję się na granatową czerń ;)

Dziękuję Kochane za odwiedzinki i komentarze i mogę obiecać , że do Was zajrze , może z opóźnieniem, ale na pewno dotrę do każdej z Was. Dziękuję za Wasze kliki w linki powyżej, bo Dzięki Wam moje współprace nadal mają miejsce. Dziękuję :*

A teraz uciekam do Was, Buziaczki Kochane moje Perełki!

Thank you very much for all your comments my Dears xxx I appreciate all and I can promise to visit you . I hope you like my style and I will see you soon , Kiss xxx 




52 komentarze:

  1. Ciekawy zestaw, szczególnie spodobała mi się ta bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nikt nie obiecywał, że będzie łatwo....niestety te przygotowania ślubne potrafią dać w kość, szczególnie jak chce się samemu wszystkiego dopilnować...
    Może trzeba "delegować" część spraw... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Co do ślubu i spraw z nim związanych, to ja sama wszystko obleciałam w dwa miesiące. Dosłownie od dnia, kiedy z moim stwierdziliśmy: bierzemy ślub? ok!, do samej ceremonii. I nie wiem kiedy 6 lat minęło :)
    A Ty będziesz zachwycającą Panną Młodą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski naszyjnik, muszę gdzieś taki dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie modowe :) Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Super wygląda :) A z zamieszaniem przed ślubem to chyba każda z nas tak miała :) Nie ma co się przejmować, jak będziesz już po wszystkim z uśmiechem na ustach będziesz wspominać te wszystkie sytuacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kurtka to czad! Bardzo mi się posoba! Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za stylizacje z odkrytym brzuszkiem. Ja bym się na taką nie odważyła, ale ja mam nie ładny brzuszek. Jeśli chodzi o ślub to na pewno jest dużo spraw do załatwienia, ale dacie radę. Tak wyjątkowy dzień jest (a raczej powinien) raz w życiu. No i nie pal Kochana. Szkoda na to zdrowia i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa stylizacja :) kurtka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja świetna- ta bomberka jest cuuuuudowna, Wyglądasz w niej niesamowicie.
    Przypuszczam, że skoro do WIELKIEGO DNIA coraz bliżej to denerwujesz się również coraz bardziej. Zobaczysz wszystko pójdzie świetnie. Trzymam kciuki , abyś po tylu miesiącach nie wróciła do palenia buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko! Wszystkie rzeczy jakie dostałaś są świetne , Ale najbardziej podoba mi się ta kurteczka. Kochana Bardzo Cieplutko Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymko, stylizacja świetna. Pięknie wszystko prezentujesz.
    I trzymam mocno kciuki, abyś nie zaczęła palić. Szkoda tylu miesięcy niepalenia.
    Wszystko będzie super.
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana już niedługo będziesz szczęśliwą Panną Młodą i cały ten stres będzie tylko wspomnieniem :)
    stylizacja jak zawsze super. Figurę to Ty masz mistrzowską- idealnie kobieca!
    Piękna kurtka, ten haftowany motyw niesamowicie mi się podoba :)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż tu napisać - SUUUUUPER:)) Patrzyłam na te zdjęcia i przyszła mi do głowy myśl, że pięknie byś wyglądała w burzy loków. Myślałaś kiedyś o tym? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał! Super top, świetnie wyglądasz. Lubię Twoje stylizacje z pazurem :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są świetne :)
    Osobiście bardziej podoba mi się ta stylizacja bez kurtki.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślub to bardzo ważne wydarzenie i niestety jest przy tym OGROM pracy. Trzeba uzbroić się w cierpliwość, zacisnąć zęby i działać! Masz bardzo ładną figurę i cała stylizacja kozak ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje są świetne ! Wylądasz pięknie, kwitnąco. Będziesz przepiękną Panną Młodą. Z przygotowaniami do ślubu jest zawsze pełno załatwień, ja też to przechodziłam. Ale nie mart się, niedługo wasz wielki dzień i na pewno będzie jak bajce i wszystko się pięknie uda.
    Pozdrawiam cieplutko :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wierzę, że nie wrócisz do tego świństwa! Szkoda zdrowia i wyglądu ;) Nigdy nie spotkałam się z naszyjnikiem na brzuch! Najbardziej urzekła mnie jednak ta bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj kochana wyglądasz znakomicie :)
    Tak to już jest przed ślubem,nerwy i dopinanie wszystkiego na ostatni guzik,ale nie próbuj wracać do nałogu,bo jak zaczniesz to prędko nie rzucisz.Wiem coś na ten temat,od 5lat jestem wolna od tego świństwa i jest mi lepiej żyć :D
    Buziaki zostawiam Angeliko

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wyglądasz wspaniale !!!
    Nie daj za wygraną...stres nie może Cię pokonać...nie palisz już tyle czasu,szkoda by było to zaprzepaścić :(
    U mnie przed ślubem też były niesnaski,tym się nie przejmuj ...zawsze komuś ...coś nie będzie odpowiadało :( Znam to !!!
    Kochana ja za Ciebie trzymam kciuki,a Ty trzymaj za mnie ;)
    Bo narzekasz,że zaokrąglona jesteś hi hi ...Zamienię się chętnie ;) Hi hi :)
    Ale 3 miesiące jestem na diecie i też walczę z nałogami dzielnie jak Ty z paleniem ;( A jest niełatwo ...
    Buziaki Kochana :)***

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie nie mój styl, ale Tu wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka szczęśliwa będziesz, jak już ślub i wesele będziesz miała za sobą <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja.Pierwszy raz widzę taki naszyjnik.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała stylizacja, przepięknie się w niej prezentujesz :)
    Spróbuj wrócić do palenia, to przestanę do Ciebie zaglądać :P Nie no, zaglądać i tak będę, bo uwielbiam Cię odwiedzać, ale o paleniu nawet nie myśl!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzę pokochałaby pewnie moja nastoletnia córka.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz piękny brzuch :) Ciekawy ten naszyjnik, zwróciłam na niego uwagę w pierwszej kolejności. Odetchnij głęboko i nie daj się stresom a już na pewno nie wracaj do palenia. Szkoda zdrowia i pieniedzy :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie akurat te ciuszki nie przekonują, ale na Tobie wyglądają rewelacyjnie. Pięknej dziewczynie we wszystkim do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja do yoshopu mam zawód bo nie wysłali mi jednej rzeczy a teraz nie odpowiadają na maile...

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks a lot :D Really? So you have to do more care :/

    OMG, fantastic look. I'm in love with your bomber. SO trendy!!!

    NEW YOUTUBE POST | OMG! I’M BACK TO MY YOUTUBE CHANEL? :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  30. No tak przygotowania do ślubu to trudny okres. Dasz radę :)
    Wszystkiego najlepszego na święta!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. odważna jesteś:) bluzka ma śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealna bomberka dla Ciebie :) Wyglądasz oszałamiająco w tym looku :) Świetna stylówka :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej urzekła mnie bomberka! masz super,płaski brzuch! ;) i trzymam kciuki abyś nie wróciła do palenia ;)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  34. oj trzeba przyznać, że przygotowania do ślubu to okres pełen stresu i pracy. Mam nadzieję, że będzie coraz mniej załatwiania :) i obyś andal wytrwała bez palenia, 8 miesięcy to bardzo długi okres, wiec szkoda byłoby zaprzepaścić to wszystko :<
    masz cudowną figurę i taka stylizacja Ci bardzo pasuje :) spodobała mi się ta kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz fantastycznie, kurteczka pierwsza klasa! Radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szymcia, wspaniała stylizacja, uwielbiam twój styl! i te dziarki! ślicznie wyglądasz, lubię Cię w takim wydaniu <3 ta bomberka jest boska! zdjęcia przepiękne. Poklikałam znowu :*:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Cute outfit, I like the jacket.

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny zestaw! Jestem zachwycona bomberką, wygląda bardzo ciekawie. Naszyjnik na brzuch świetnie do ciebie pasuje, świetnie wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Sesja fajna i strój jak najbardziej też. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurtka jest wprost znakomita! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Saved as a favorite, I really like your website!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)