piątek, 28 kwietnia 2017

{255} Altered old Box // Shein Whishlist

Witajcie Moje Kochaniutkie Perełki! Dzisiejszy post będzie moim ostatnim przed moim ślubem! Wrócę do Was za dwa tygodnie i to już jako Mężatka, więc wyczekujcie mnie proszę. Wrócę z wielkim ' powerem' i nadrobię wszystkie zaległości u Was, które mi się uzbierały przez ostatnie parę dni. Zanim sobie pójdę , chciałabym się z Wami podzielić moją najnowszą pracą, którą zrobiłam specjalnie na wyzwanie w Retrokraftshop. Zapraszam:

Hello My Dearest Pearls! Today's post will be my last before the Wedding! But don't you worry I will be back in two weeks . I will come back with Big Power and I will work on the delays I have made on your blogs. Today I would like to share with you with my newest project I have made for Retrokraftshop.


Na wyzwanie Karoliny trzeba było z alterować jakąś rzecz, która była 'nie przydatna'. Ja miałam takie metalowe pudełeczko po papierosach ( jak dobrze, że już nie palę!) które kurzyło mi się gdzieś w szafie i pomyślałam, że do moich szyjątkowych szpargałów, nadawałoby się idealnie. Koniecznie chciałam je odnowić. Początkowo wyglądało tak :

For Caroline's challenge I decide to altered my old Box after cigarettes . I am not smoking anymore but I liked the box. It was somewhere between my sewing stuff. I really wanted to give another life to it. 


 Wytycznych Karoliny trzymałam się bardzo skrupulatnie! Jako medium użyłam czarną pastę strukturalną , gdzie wtopiłam koronkę, sznurki, nitki, kulki i brokat. Do ozdób użyłam metalowych trybików i pięknego liścia. Wszystko pomalowałam 3 kolorami- orange flicker, cooper kettle i green sap. Niby mało tych produktów, powiedziałabym, że aż za mało jak na mnie , a wyszło całkiem ciekawie! Jestem bardzo zadowolona z tego pudełeczka :) Zapraszam na zbliżenia: 

I kept the Caroline's rules very carefully. For medium I used Black Modeling paste and I melted some lace, threads, glitter ect . For the embellishments  I could choose only 3 so I picked gears and leave. For the colors I used  orange flicker, cooper kettle,green sap. It's just a little stuff I used but I think it went so well! I am very happy with my box :)







Zgłaszam na wyzwanie w : 



Do stworzenia tego projektu użyłam ozdób z retrokraftshop i oczywiście produktów od DecoArt
For this project I used Retrokraftshop decorations and DecoArt products 


                          


Zapraszam Was teraz na moją Whishlistę od Shein. Ten sklep mnie z miesiąca na miesiąc zaskakuję. Asortyment ciuchów jest obłędny! Czasem, aż nie wiem sama co wybrać!? Z tesknoty za latem zapraszam Was na luźną i zabawną stylizację, która będzie pasować nie tylko na plażę :)
I would like to Welcome you Guys to my Shein wishlist. This shop amazed me all the time. I really Love their clothes! And today I would like to share with you Summer look whoch will be great for any occasion, not only Beach Look :) 










No dobrze Kochaniutkie ! teraz uciekam spać i śnić :) Odliczam dni i skaczę z radości, że niedługo zostanę żoną mojej drugiej połówki. Trzymajcie kciuki Kochane Moje i widzimy się za dwa tygodnie :) Buziaczki przesyłam !!! :*:*:* 

Okay Babes, time to go :) I am so so happy that I am gonna Marry my second Half :) Wish me Luck and see you in two weeks xxx 

P.S . Między czasie mam ogromną prośbę o poklikanie wszystkich tych linków poniżej, będe mega wdzięczna! Całuski

KLIK    KLIK  KLIK  KLIK  




69 komentarzy:

  1. Piękna praca, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło :) przyjemnego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło to pudełeczko, wygląda teraz fantastycznie.
    Życzę Ci Szymciu powodzenia w najpiękniejszym dniu. Przesyłam też najserdeczniejsze życzenia na Waszą nową drogę życia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie przemieniłaś to pudełeczko! Powodzenia Szymciu w przygotowaniach do ślubu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i przydatne (teraz) ;) pudełeczko na drobiazgi sobie zrobiłaś :)
    Kciuki zaciśnięte! Życzę powodzenia i szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. sle śliczne, podoba mi się takie pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu, cieszę się Waszym szczęściem! Miłość uskrzydla, a u Ciebie to widać na każdym kroku i w każdym poście :-). Szczerze mówiąc nie mogę doczekać się relacji ze ślubu, bo pewnie nie ja jedna chcę zobaczyć Ciebie w białej sukni.
    Już teraz życzę Wam jeszcze więcej szczęścia i miłości :-).

    Bardzo lubię taką kolorystykę w mediowo-steampunkowych pracach. Metalowe elementy, szczególnie listek, to właśnie to co nadało charakteru metamorfozie.
    Buziaki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda i bardzo steampunkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna szkatułka :) życzę Wam dużo szczęścia i miłości na nowej drodze życia! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie Ci wyszło to pudełko!!! Jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymciu pudełeczko wyszło przepiękne. masz rękę do tych mediów.
    Życzę Wam udanego wesela , szampańskiej zabawy i wiele miłości dziś i na zawsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Szymciu moja kochana, żeby wszystko Ci się udało w dniu Twojego ślubu i aby było tak jak chciałaś ;) Gratuluje żabko ;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna praca Angeliko :) Wspaniale to wygląda :) Ściskam Cię mocno :) Bardzo się cieszę z Twojego szczęścia i już wyczekuję na powrót i relację z tego pięknego dnia :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, pudełeczko jest obłędne! Bardzo mi się podoba. Wszystkiego najlepszego dla Was Kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę wszystkiego najwspanialszego na nowej drodze życia! :* To będzie wyjątkowy dzień :) będę czekać, aż wrócisz :)
    pudełeczko fantastyczne! Świetna robota!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyszło to metalowe pudełeczko. Wygląda super. I fajna kolorystyka.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Trzymam kciuki za Twój dzień !!!
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne pudełeczko kochana! cudownie wykonane :) jak zawsze bardzo kreatywnie i bardzo starannie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie wyszło Ci to pudełeczko, wyzwanie nie należy do łatwych, ale Twoja kreatywność potrafiła zdziałać cuda.
    Szymcia, Szczęścia Wam życzę i spełnienia wszystkich wspólnych marzeń i planów. Buziaki i czekamy tu na Ciebie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam różne takie pudełeczka, które czekają. Obiecuję sobie coś z nimi zrobić, ale zawsze trafia się lepsza okazja :)
    Mimo niewielu użytych kolorów pudełko wygląda fantastycznie i fajnych materiałów użyłaś.
    Dziękuję też za odział w Wyzwaniu u SanDee&amelie's Steampunk Challenge.
    Życzę CI pięknego Ślubu, byś wyglądała jak 100 milionów dolarów i byś miała wyjątkowe wspomnienia. Tylko się nie denerwuj i baw się świetnie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Już się nie mogę doczekać Twojego powrotu:)
    Praca jak zwykle świetna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Angeliko! Pudełeczko! jest Wspaniałe, ten liść ładnie ozdabia te pudełeczko, Angeluś Życzę Ci Aby twoje marzenia się spełniły, żeby wszystko poszło po Twojej myśli, I żeby ten Dzień był Twoim Najpiękniejszym Dniem w Twoim Życiu, Kochana nie mam Twojego adresu bo wysłała bym Ci Karteczkę.Pozdrawiam Cię bardzo Serdecznie i myślami będę przy Tobie

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, jakie piękne pudełko! *_* Zakochałam się.
    Kliki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli ślub na dniach:)
    Mam nadzieję, że ten dzień będzie taki jak sobie wymarzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pudełeczko wyszło genialnie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne to pudełeczko. Prace które wykonujesz są takie inne niż wszystkie, wyjątkowe. Trzymaj się. Czekamy na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  27. What an amazing box!
    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudełeczko jest cudne :).

    Kochana trzymam kciuki żeby wszystko poszło dobrze i nie stresuj się za bardzo :).
    Mam nadzieję, że w końcu pochwalisz nam się swoją suknią ślubną jak i innymi zdjęciami z tego cudownego dnia :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne pudełko :)
    W ostatnim zbliżeniu fenomenalne kolory :)
    Wszystkiego najwspanialszego z okazji ślubu .....

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudne jest to pudełko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. melodylaniella.blogspot.pl30 kwietnia 2017 10:32

    Super wyszło to pudełeczko ;)
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia i bajkowego ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
  32. To trzymam kciuki, aby wszystko się udało ! Na pewno będzie pięknie :) Staraj się nie stresować za bardzo !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne pudełeczko ^^
    Życzę Ci w tym dniu wszystkiego, co najlepsze. Oby wyszło wszystko po Twojej myśli. Wracaj do Nas prędko Kochana! :* Wspaniałych dni Ci życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudne, zakochałam się chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brawo kochana. Mediowe pudełeczko pierwsza klasa. Podoba mi się taka kolorystyka. Życzę wam obojgu mnóstwo szczęścia i pomyślności na nowej drodze życia. Czekam z niecierpliwością na relacje ze ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne pudełeczko,szczęścia na nowej drodze życia.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne to pudełeczko!!! Życzę Wam wszystkiego najlepszego na nowej drodze. Pieknej miłości i radości każdego dnia. Niech Aniołki czuwaja nad wami każdego dnia. Wracaj do nas . Ściskam serdecznie i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie pudełeczko! Udanego wesela kochana :* poklikane wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie powiedziałabym, że jest to pudełko po papierosach. Jestem miło zaskoczona :) A takie "diy" świetnie prezentowałoby się jako dekoracja, "kuferek" a nawet prezencik dla kogoś ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem pod wrażeniem tego pudełka ,jest cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pierwszy rzut oka wcale nie widać, że jest po papierosach, mam wrażenie po twojej przeróbce, że ma w sobie zamkniętą jakąś tajemnicę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  42. Pudełeczko jest przepiękne, taki steampunk super! ^^
    klik:$9,00; $10,00; $9,00; $36,00; $7,00; $30;00; $15,99; 18,62; $32,99;

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawe to pudełeczko :) po przeróbce fajnie wygląda.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana trzymam kciuki za Twój Wielki Dzień ,to po pierwsze,bo jaki będzie,takie wspomnienia zostaną na zawsze 😊
    Poklikałam wczoraj i powiem tak, że parę rzeczy mi wpadło w oko😁
    A pudełeczko przeszyło prawdziwą metamorfozę,też gdzieś widziałam u mojego M.podobne,chyba mu zakoszę,bo Twoje podoba mi się szalenie,te kolory bosskie.Dopracowałaś wszystko na ostatni guzik,cudne.
    Buziaki ślę 😘 😘 😊

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Romko,
    Z zadania danego przez Karolinę wywiązałaś się na 6 z plusem.

    A prywatnie życzę Ci wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia, i z niecierpliwością czekam na fotki ślubne( jeżeli oczywiście zechcesz się nimi z nami podzielić )
    buuuuuuuziaki


    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale świetny efekt końcowy!
    Podoba mi się różowa torba, klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Interesting post! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  48. Śmieszny, ale uroczy gadżet :) Ja jestem fanką jednolitych kartonów do przechowywania, a takie drobiazgi u kogoś w domu podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przecudne to pudełeczko, takie tajemnicze i magiczne :)
    Powodzenia! Czekam z niecierpliwością na Twój powrót!

    OdpowiedzUsuń
  50. To już? Trochę mnie tutaj nie było... Wszystkie co najlepsze na nowej drodze życia ♥♥♥
    Świetne pudełko :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest piękne! bardzo przypadło mi do gustu! :)
    Jest na prawdę piękne i mega klimatyczne - świetna robota kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna tekstura i kolory, całość owiana tajemnicą. Dziękuje za udział w wyzwaniu Retro Teamu! Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, wszystkiego najpiękniejszego w tym Wielkim Dniu! :) Pudełko super.

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne to pudełeczko :) Robi wrażenie :) wow !! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. To pudełko to prawdziwe cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne pudełeczko! Życzę wspaniałego dnia ślubu, a potem miłości i szczęścia na całe życie!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny pomysł z tym pudełeczkiem.
    Bardzo podoba mi się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Strasznie mi się podobają te 'wtopione' elementy i kolorystyka super udana! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. OMG! You have created such a wonderful treasure, Szymka! Love this to bits!
    Thank you for playing along with us at SASPC!
    Claudia xx

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wygląda to pudełeczko!
    Gratuluję i wszystkiego najlepszego Wam życzę! :) Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  61. Obłędnie piękne, Perełko!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne pudełko. Bardzo by mi się takie przydało na drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  63. divien box http://bit.ly/2pG4C0B

    OdpowiedzUsuń
  64. beautiful http://bit.ly/2pG4C0B

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)