czwartek, 27 kwietnia 2017

{253} Rosegal Whishlist

Hello My Dearest Pearls! Today will be today Fashion post with Whishlists. Let's start with Rosegal shop. Today I would like to inspire you to wear the mini dresses with long sleeve. What you think about that combination? I personally Like Midi or Maxi length of the dresses but sometimes it's good to have some variouty in your wardrobe and one of you said I have nice legs. Thanks ! I personally will not wear mini dress for my legs but I would wear that dress with some nice leggings! I Love that! Have a look below to check the dresses of my choice .

Witajcie Kochane Moje ! Dzisiaj będą dwa posty z Whishlistami w ramach mojej współpracy z Rosegal. Dzisiejszy temat to krótkie sukienki z długim rękawem. Co myślicie o takiej wariacjii? Ja osobiście jak dobrze wiecie lubię sukienki Midi albo Maxi, jednakże czasem fajnie mieć jakąś mini. Jest mi niezmiernie miło bo Luna , powiedziała, że mam fajne nogi hihihi. Dziękuje Kochana :* Niestety na gołe nogi mini to ja raczej nie założe, ale mając jakieś fajne leginsy pod spodem to jak nabardziej! O to moje propozycje sukienek, które świetnie nadawać się będą do Leginsów.














7 komentarzy:

  1. Pierwsza i trzecia propozycja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam na pierwsza i ta dżinsową , świetne są ... ech szkoda że nie mam 25 lat :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza sukienka bardzo mi się podoba - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozyje :) Bardzo lubię jeans !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, I log on to your new stuff on a regular basis. Your story-telling style is witty, keep up the
    good work!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)