czwartek, 13 kwietnia 2017

{247} Haftowana Broszka

Witajcie Moje Perełeczki Ukochane! Dziękuję Wam za Wasze wsparcie Kochane. Buzia mi się cieszy kiedy widzę Wasze ciepłe komentarze. Nie martwcie się do Palenia nie wróce, tym bardziej po tylu Waszych wspierajacych mnie słowach. Dzisiaj post będzie szybciutki i krótki z braku czasu. W wolnej chwili wchodzę na Wasze blogi i podziwiam Wasze prace, jeśli nie dotarłam jeszcze do Was to nie martwcie się napewno do Was dotrę :* Teraz to dopiero mamy napięty czas! Wow!
W tym roku ubrania i akcesoria modowe są udekorowane pięknymi Haftami. Pamiętacie moją Koszulę z Shein? Zauroczułam się w niej od pierwszego wejrzenia i muszę powiedzieć, że zapragnełam mieć więcej  wyhaftowanych rzeczy. Postanowiłam wyhaftować broszkę, a dokładnie Ptaszka. A jak mnie znacie ja mam kompletnego fioła na punkcie ptaszków i kolekcjonuję przedmioty i ubrania z grafiką Ptaszyn. Niektóre nazwałyście mnie takim kolorowym ptakiem, dlatego też broszka szczególnie  do mnie pasuje. Zapraszam

Hello my Dearest Pearls! Thank you so much for your support. I am so happy when I see your Lovely comments. Don't you worry I did not get back to smoking, especially after all this words I received. Today's post will be quick and nice. In spare time I am visiting your blogs so don't you worry if I wasn't at your place. I will be there soon I promise x. This time is so tension for me , wow! This season, all clothes and fashion accessories has embroideries and I really Love that! Do you remember my Shirt from Shein? It has those cute embroidery and I really want to make something for myself. All of you know that I am so mad about Birds. I just Love Bird animals and I love everything which is related to birds. The colorful absolutely represent my soul and the person who I am. 







I jak Wam się podoba? Mam nadzieję, ze chociaż troszkę jak mi ;) Broszkę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie>>>>KLIK


A teraz uciekam do Was dalej nadrabiać zaległości, Buziaczki ślę :*
Okay Babes, time to go and visit your blogs xxx Kiss xxx 



P.s Czy mogę Was prosić o kliknięcie w te trzy linki dla mnie Kochane dla mojej dalszej współpracy ze sklepem :*?


70 komentarzy:

  1. Angeliko Kochana! Prześliczna ptaszyna, Też lubię Ptaszki, Ale najbardziej lubię łabędzie. Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło :) choć ja np z takich dodatków nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna broszka, takie zapinki są teraz bardzo modne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! A jaki przy tym modny. Teraz wszystkie spodnie, buty, katany są ozdabiane wzorkami i wyszywankami. Wiem, bo córka mi pokazywała :) Witam w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brocha rewelacyjna wyszła : ) Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to genialnie, ja ostatnimi czasy poszukuję też takiej naszywki, ale motyw róży :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już słyszę jak ona ćwierka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna broszka.

    Bardzo dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga.
    Odwdzięczam się tym samym jako monika d

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna broszka :) Do tej kamizelki pasuje w sam raz :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna broszka chociaż ja takich rzeczy nie noszę. Widzę jednak, że masz fajną, szarą bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! ale śliczna ta broszka1 Bardzo mi się podoba, przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się ta broszka prezentuje :) Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł ,świetnie to wygląda :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podobają mi się wszelkie hafty, a twoja broszka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robi wrażenie! Wygląda bardzo ładnie, idealnie pasuje do kamizelki jeansowej :) Zazdroszczę umiejętności! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. boska broszka, pan ptaszek super wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!!! Jaka piękna ta broszka,jaka oryginalna! Bardzo mi się podoba, na tej dżinsowej bluzie wygląda super! Życzę pogodnych Świąt Wielkanocnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja broszka jest fenomenalna, za każdym razem podziwiam Twój talent, zazdroszczę takiej wyobraźni! Muszę się o taką uśmiechnąć do mamy :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. P R Z E P I Ę K N A!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo zdolna! Te lubię takie bibeloty i duperele;) Artystyczne usze chyba tak trochę mają...Pozdrawiam Was cieplutko i nadal trzymam kciuki za Wasz dzień! Zobaczysz, wszystko przyjdzie Wam naturalnie;) Mówi Ci to juz "doświadczona" mężatka, hehehe;) Z miła chęcią jeszcze raz wbiłabym sie w biała suknię i przetańczyła tę noc z moim najlepszym mężem na świecie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudo! Przepiękna i bardzo kolorowa ta broszka! Wspaniały dodatek.
    Życzę Ci radosnych, pogodnych i cieplutkich Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzecz. :D Może być fajnym dodatkiem do zwykłego zestawu. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow.. Podziwiam! Piękna broszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna ptaszynka :))) I suuper Ci pasuje :))) Kochana Zdrowych Pogodnych Swiat Ci Zycze !!! Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu Ty to jesteś wszechstronnie utalentowana, nie podejrzewałam Cie o takie cudne hafty . Ptaszek jest świetny i jaki uniwersalny można przypiąć wszędzie.
    Buziaczki przesyłam wraz z serdecznymi życzeniami Świątecznymi . Smacznego jajeczka i mokrego dyngusa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku!!!Kochana Aniu, Dziękuję Ci za te słowa. Taki komplement od Ciebie w sprawie haftowanaia to największa nagroda :) Dziękuję :* Buziaczki

      Usuń
  26. Naprawdę fajna przypinka. Idealna na wiosnę.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ptaszek Kochana!

    Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.
    Wesołych Świąt!:-)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękna broszka,idealnie pasuje do pasuje do tej stylizacji :)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj moja Ty kolorowa ptaszynko;) Wielka z Ciebie zdolniacha! Ptaszek uroczy. Buziaczki i radosnych świąt Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. So cute my dear!! :)) Hello... I'm following you on FB too if you want this is mine... ♥ ♥ ♥ Facebook

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawą broszkę stworzyłaś. Podziwiam. I bardzo pasuje do tej jeansowej kamizelki i do Ciebie. Fajnie, że zaczęłaś haftować.
    Szymko życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna broszka, motyw jaki lubię:) ale najbardziej jak mi śpiewa za oknem:)
    Wesołych, spokojnych, pełnych miłości Świąt Szymko.

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie to cudowne! ten trend w postaci haftów zupełnie skradł moje serce! a że jestem fanką ptasich motywów to ta broszka podoba mi się niesamowicie :) jest piękna, a w połączona z jeansem wygląda idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna broszka, ja bardzo lubię takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wszystko wygląda - Zdrowych , radosnych świąt kochana Szymciu życzy Marii z rodziną :):):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nawet nie pomyślałam, że mogą być takie broszki! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna ta ptaszyna niewielka :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna broszka w wiosennym klimacie :)
    Szymciu życzę Tobie i Twojemu Szymkowi zdrowych, spokojnych i radosnych świąt :))
    Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudowna jest ta broszka *o*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Oryginalna i nietypowa, super! ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. W linki oczywiście kliknęłam :) Ptaszek naprawdę śliczny :) Sama go robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  43. What a cute design. :)

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna ptaszyna :) Fajnie się prezentuje na tym dżinsowym bezrękawniku :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna ta brocha :D ja lubię haftować ale krzyżykiem. nie mam pojęcia czy miałabym wystarczająco dużo talentów by zrobić taką broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna robota! ♥ Cudownie Ci wyszła ta broszka. A jako, że to zwierzę to zachwycam się podwójnie. :) Piękne kolorki i do tej kamizelki w sam raz pasuje!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem pod wrażeniem. Ptasia broszka jest przepiękna i ślicznie komponuje się z kamizelką.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta broszka jest prześliczna, uwielbiam ptaki. Mylś,że mój ptasi Felicjan również byłby zachwycony Twoim kolejnym małym dziełem sztuki Kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  49. Podziwiam wykonanie, pomysł. Bardzo efektowny dodatek

    OdpowiedzUsuń
  50. O tak mam polubionych na pintereście masę haftów ;) Strasznie mi się takie motywy podobają! :)
    I wcale się nie dziwię że lubisz ptaszki - zwłaszcza takie są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. it looks great and lovely http://bit.ly/2pG4C0B

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)