czwartek, 27 kwietnia 2017

{254} Zaful Whishlist

Hello My Dearest Pearls! As I promised I am coming to you with another Whishlist , this time from a Shop that some of you know - Zaful. I litterly cannot wait when I will get the clothes from them ! I am so exited :) Do you like white dresses? Do you like see through white dresses? Yes? Me to ! They are innocent but desirable at the same time. They look perfect on the beach when you put them on your Bikini. It's very delicate but sexy combination. Check out my Whishlist :)

Witajcie Kochane Moje ! Tak jak obiecałam wcześniej , przychodzę z kolejną Whishlistą, tym razem z super sklepu, które niektóre z Was znają czyli Zaful! Nie mogę się doczekać jak otrzymam ciuchy od nich! Lubicie koronkowe białe sukienki? Ja bardzo! Szczególnie te , które są prześwitujące. Są zarazem niewinne , ale rownież bardzo pociągające. Świetnie wyglądają na plaży, kiedy ma się ubrany strój kąpielowy. Jest to bardzo delikatne i seksowne połączenie. Zobaczcie Kochane mój wybór moich sukienek, jakie ja osobiście bym włożyła :) 

















10 komentarzy:

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)