poniedziałek, 24 kwietnia 2017

{251} Pastel Love - Rosegal Haul

Witajcie Moje Kochane Perełki! Jak się miewacie? Dzisiaj zapraszam Was na Ubraniowy Haul ze sklepu Rosegal. Kiedy dotarła do mnie przesyłka byłam absolutnie oczarowana! W tym sezonie, królują Bomberki i pastelowe kolory. Fantastycznie czuję się w jasnych ale i wyrazistych odcieniach, które dzisiaj mam na sobie. Zapraszam!

Hello My Dearest Pearls! How are you? Today I would like to invite you to my Shopping Haul with Rosegal shop. When the package came to me I was absolutely amazed with the clothes I received. This season Jacket Bombers and pastel colors are absolutely so Fashionable. I feel fantastic in light colors but also i rich colors which both I have today. 


Zacznę od pięknej bluzy, która jest mięciutka i przyjemna w dotyku. Bluza nie jest bawełniana, dlatego też jest to ślizgi materiał, aczkolwiek satysfakconuje mnie jego jakość. Kiedy zobaczyłamprint na bluzie od razu się w niej zakochałam. Uwielbiam takie piękne kolorowe odcienie i jeszcze grafika chmur absolutnie mnie oczarowała.
Bluzę możecie kupić >>>>>> TUTAJ/HERE 
I will start with this soft and so nice sweatshirt Hoodie. It's not cotton so material is very silky but the quality absolutely satisfy me. When I saw this hoodie I really felt in Love with it. It has this beautiful pastel color and amazing Clouds design. 
If you want to get it just click the link above. 







Kolejną rzeczą jaką otrzymałam są to dopinki. Jestem absolutną maniaczką dopinek, jednakże od czasu kiedy zmieniłam kolor włosów nie miałam jak ich nosić. Dołączyłam do paczuszki Dopinki zamontowanych na jednej taśmie z siateczką i pięcioma klipami. Dopinki są lekkie i nie ciągną mich naturalnych włosów. Dopinki są bardzo dobrej jakości i idealnie imitują prawdziwe włosy. Zawsze bałam się z kolorem dopinek, jednak te ze sklepu Rosegal, okazały się idealne!
Dopinki Clip In możecie kupić >>>>>> TUTAJ/ HERE

The second piece that I have got is this one weft Extensions piece. I am an absolute maniac of having extensions but since I changed the hair color I did not wear them in a long time. I always worry about the color but this ones are amazing. They look so natural and look like my natural hair. They are on five clips and they are very light which is brilliant because they do not tear my own hair.
If you want to get it just click the link above. 


Ostatnimi rzeczami jakie otrzymałam od Rosegal to bardz fajne i modne okulary pilotki ( aczkolwiek ja nazywam je Muchą ;) ) i piękna Bomberka . Od czasu kiedy zobaczyłam tego typu okulary na IG koniecznie zapragnełam być posiadaczką tak owych okularów. Ocywiście ja musze być oryginalna i chciałam mieć nieco wyróżniające się więc zamówiłam takie z podwójną oprawką. Wiem, że są nieco komiczne, jednakże ja się w nich zauroczyłam! I mimo, że wyglądam jak Mucha zatanwiam się czy aby nie zamontować sobie w nich tam moich minusowych szkieł. Drugim produktem jest Pastelowa Bomberka, która jest idealnej jakości i pięknie wygląda. Co trzeba wiedzieć to to, że bomberka jest bardzo cienka i nie zda egzaminu we wiosnę czy jesień. Raczej polecałabym ją na lato, idealna na wieczory w ogrodzie czy na działce, kedy zapada zmrok i robi się chłodno. 
Okulary możecie kupić>>>>> TUTAJ/ HERE
Jacket Bomber możecie kupić >>>>>>> TUTAJ/HERE 

The last but not at least from Roseagal are this cool and fancy glasses and gorgeous Jacket Bomber. When I saw this glasses on IG I wanted to get them straight away. I wanted to be extraordinary so I got the onces with double frame. I look funny but I actually feel really good on them and I actually consider now to get my lenses into those ones. They are really cool! The second product is this Pastel Jacket Bomber. It is very high quality and I love it. It's very thin though so I would not recommend for spring or autumn. This bomber is perfect for summer, ideally for evenings while you are on bbq with your friends and family. 
If you want to get it just click the link above. 









I jak Kochane Wam się podobał mój Shopping Haul od Rosegal? Spodobała Wam się jakaś rzecz?
Oczywiście Kochane tradycyjnie proszę Was o klikanie w linki dla mnie. Dzięki Wam mam te współprace.
Na sam koniec zapraszam Was na Mój Tutorial na Kartkę :) ( p.s w nastepnym poście będzie zabawa podaj dalej więc bądźcie czujne!)
Buziaczki :*
And how do you like my Shopping Haul from Rosegal? Which piece is your favorite? Kiss xxx 





53 komentarze:

  1. Świetny zestaw, szczególnie ta bluza bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wszystko jak zwykle świetnie dobrane, bluza piękna, okulary mnie urzekły! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, podoba mi się zwłaszcza bluza, lubię takie mazajki na ubraniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko chodzę w bluzach, ale ta jest bardzo ciekawa ;) Świetnie wygląda w zestawieniu ze spodniami z dziurami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberki podobają mi się chociaż jeszcze żadnej nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna stylówka :) Super wygląda w połączeniu z tymi "dziurawymi" spodniami :) Jestem wręcz zachwycona :) Idealnie Ci pasuje :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymciu, prezentujesz się znakomicie! a Twój filmik świetny! buziaki Kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka nie w moim stylu ale co kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się spodobała ta bluza, super na Tobie wygląda :)
    Obserwuję, zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy kochana! te dopinki wyglądają niesamowicie naturalnie. W życiu nie domyśliłabym się, że to nie są naturalne włosy, gdybyś sama nie napisała ;)
    super wyglądasz w tej pastelowej bluzie ;*
    a jeśli chodzi o komentarz, który pozostawiłaś u mnie na blogu pod postem o spotkaniu blogerek. Kochana! Czytałam go podczas porannej kawy i wyobraź sobie, że przez cały poranek chodziłam z uśmiechem na twarzy. Dziękuję Ci perełko za te miłe słowa! ;* kto wie, może kiedyś dane nam będzie się zobaczyć. Świat jest i wielki i mały ;) i nigdy nic nie wiadomo! ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Jesteś kolorowy ptak, wyróżniasz się oryginalnością, nie możesz mieć jakiejś zwyczajnej rzeczy. Zresztą moja babcia mówiła "ładnemu we wszystkim ładnie";)
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. okulary muchy lubię i noszę, a w tych jest Ci bardzo dobrze:)
    resztę poklikałam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. dopinki prezentują się super

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci Droga Szymko w tych okularkach ! Bluza też super. Ma piękne, pastelowe kolorki.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz, świetna bluza. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie widać tych dopinek! super <3 poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluza,super zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna modelka:)
    Moda zatacza koło, takie okulary nosiłam gdy byłam w Twoim wieku! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja. Mam takie okulary:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza jest na prawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna bluzka kochana ;*
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ta bluza, ma taki niesamowity i twarzowy kolor. Super w połączeniu z tą bomberką <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja zachwycam się spodniami - czadowe są! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się te spodnie, choć wiem, że to nie one miały być gwiazdą postu ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pięknej modelce wszystko pięknie leży:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz,a bluza jest genialna ❣

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sesja :). Bardzo mi się jeansy podobają.

    PS Jako że piszesz w mi bliskiej i pokrewnej do mojej tematyce, pozwoliłam sobie zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny strój. Okulary od razu mi wpadły w oko:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyglądasz :) bluza śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi sie bluza i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluza świetna ale szkoda że taki materiał, nie przepadam za nim. Świetnie wygląasz i uwielbiam twoją stylówkę :* poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny zestaw! Baaardzo podoba mi się ta bluza z pierwszych zdjęć, wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka piękna ta bluza, świetnie się w niej prezentujesz :)
    Urocza ta kartka, filmik obejrzałam z wielką przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna bluza i okulary :D. W sumie to cała stylizacja świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Extra effect !!! Szymko jesteś ładną i odważną dziewczyną !!! - nie powiem dlaczego, chyba że kiedyś się spotkamy i wtedy... Zaglądałam tu dziś rano, ale nic nie napisałam. Dopiero teraz obejrzałam tutorial na kartkę. Jesteś genialna !!! Tutek jest super i kartka cudna. Jak Ty pięknie mówisz po angielsku !!! Nawet ja zrozumiałam ! Ciekawa jestem co to za markery, których używałaś? Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz super :) Świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zarówno w wyrazistych jak i w pastelowych kolorach Ci do twarzy :) Bluza cudna! Uwielbiam grafikę chmur na ubraniach, mimo że to już chyba wyszło z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluza fenomenalna - taka ciekawa - motyw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana Szymko wyglądasz obłędnie w tej bluzie i podartych jeansach. Uwielbiam Cię w takiej wersji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)