niedziela, 29 czerwca 2014

{83}Chustecznik zdobiony metodą decoupage

Witam Kochane Moje! W końcu kupiłam nowego laptopa, a właściwie to mój Ukochany Mąż mi wczoraj sprezentował nowego Hpka Pawilona w moim ulubionym fioletowym kolorze. Strasznie się cieszę, gdyż na poprzednim staruszku miałam wiele trudności w poruszaniu się po wielu blogach, komentowaniu czy też szukaniu czego kolwiek w sieci. Teraz wszystkie strony otwierają się w ciągu sekundy. Czuję się jak w siódmym niebie:). Dzisiaj się postaram mniej pisać, a obarczyć was ilością zdjęć. Troszkę zmieniłam wygląd bloga i umieściłam parę turtoriali w zakładce 'Moje kursy' gdzie serdecznie zapraszam. Niestety mój Robaś wciąż cierpi z powodu bólu kręgosłupa. Niestety i mnie dopadają bolące nogi i plecy od nadmiaru obowiązków i pracy. No, ale niestety Mężem muszę się opiekować i go wspierać w każdym wypadku. Staram się być silna i zdeterminowana i staram się wziąć wasze rady na temat snu. Także ostatnio mi się to udaję. Mam małe zaległości w robieniu digów, ale chyba mi wybaczycie z zaistniałej mojej sytuacjii. Pragnę wam podziękować moj Kochne perełki za wasze wspaniałe słowa otuchy i wsparcie, które bardzo cenię i potrzebuję bo czasem już na prawdę czuję się bezsilna. Tym bardziej, że mój Mąż z powodu bólu staje się grymaśny, a ja dość ciężko to znoszę, gdyż jestem bardzo wrażliwą osobą. Dlatego też, dziękuję Bogu , że was mam i za to , że jesteście ze mną w tych dla mnie ciężkim chwilach.
Zrobiłam w końcu swój pierwszy chustecznik i ozdobiłam serwetkami jakie dostałam od Aniulki.
Cały serwetnik pomalowałam emulsją, a następnie starłam papierem ściernym by wyrównać niedoskonałości.




Następnie całą serwetkę przykleiłam za pomocą kleju vikol. Posmarowałam cienką warstwę kleju a następnie przyklejałam stopniowo serwetkę. Za pomocą szerokiego pędzla wyrównałam zagięcia.


Na dolnej częsci wybrałam małe kwiatki i wstążką od Aniulki Mojej ozdobiłam krawędzie. Ostatnim etapem było lakierowanie całości. Jestem zadowolona z efektu i na pewno to nie jest mój ostatni serwetnik :)

Obiecałam parę zdjęć naszego wysiłku po malowaniu domu. Robiłam to starym aparatem , jednakże mogę was zapewnić, że w krótce będę was raczyć zdjęciami o wiele lepszej jakości, gdyż dzisiaj z Mężem zrobiliśmy sobie prezent kupując lustrzankę sony alpha z trzema lensami , szkłami makro i statywami a do tego mamy matę na tło. Więc zdjęcia będą lepsze i milsze dla oka. Lecz najpierw muszę rozpracować troszke ten aparat gdyż jestem amatorem w dziedzinie fotografii.

Mój mini Ogróek się tworzy małymi kroczkami:)













Na sam koniec powiem, że Beatka z którą robiłam sobie prezenty dostała przesyłkę ode mnie. Spadł mi kamień z serca bo nasza wymianka była udana i na pewno ją powtórzymy. Jeśli chcecie wiedzieć co wysłałam Beatce zapraszam do Klik

Dobrze moje Kochane , ja idę spać w końcu. Dziękuję że jesteście :**


77 komentarzy:

  1. Witaj...pięknie wyszedł serwetnik;)...fajnie nowe sprzety zawsze cieszą technika idzie bardzo do przodu i aby nie być za latami świetnymi sprzęty zwłaszcza komputerowe trza zmieniać niestety ....jeśli mogę doradzić wiem pisałaś nowy też aparat wiadomo trochę upłynie zanim załapiesz ale np jest bezpłatny program prosty do fotek i np 2 ostatnie foto to nieodpowiednie za ciemne światło a dając do programu Picassa3 spokojnie w kilka sekund naprawisz to co nie wyszło.....a tak tematycznie ostatnio wpadłam na bloga pt jest rudo dziewczyna jest fotografem swietne rady daje wiedze ma ogromną wiec polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Martusia za rady ! Zawsze mi się przyda i z pewnoscia skorzystam :):*

      Usuń
  2. chustecznik prześlicznie wyszedł, wszystkiego dobrego, trzymaj się kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Gosiu Kochana, to wielki dla mnie komplement od Ciebie za co wielce dziękuje:***

      Usuń
  3. Szymuś kochana pięknie masz w domku, szczególnie kilka drobiazgów wpadło mi w oko:))Dużo odpoczywaj, bo jak się u nas mówi" roboty nie przerobisz" i zawsze sie jakaś znajdzie.
    A co do grymasów męża to tak już jest i niestety chory facet marudzi jak dziecko, trzeba podejść do niego ze stoickim spokojem i patrzeć przez palce:)
    pozdrawiam serdecznie, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Renatko za wsparcie! Od razu mi sie buzia cieszy jak czytam co piszesz :* Dziekuje ze jestes !

      Usuń
  4. Witaj:) cieszę się, że do nas wracasz w tempie ekspresowym. :) Gratuluję nowego lapka, kolor fioletowy to też mój ulubiony:)))) chustecznik przepiękny. Tak samo jak mieszkanie pomalowane, piękne kolory..ogródek śliczny:))))Dbaj o siebie. Wszystkiego dobrego dla Was!!!!uściski;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana ze Twoj ulubiony , pamietam :* Dziekuje za cieple slowa Kasiu :*

      Usuń
  5. sliczny serwetnik...zawsze tu milo,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci dużo siły i wytrwałości no i oczywiście zdrówka dla was obojga, domek masz piękny kolorowy i piękny ogródeczek będzie no i chustecznik śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Chustecznik jest po prostu piękny! Nie tylko ozdobny, ale również przydatny :) Jeśli natomiast chodzi o lustrzankę Sony Alpha, to takową posiadam, zadowolona jestem i służę pomocą jeśli miałabyś problemy z jej rozpracowaniem. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kingusia , zapewne Cie zasypie pytaniami ;)

      Usuń
  8. Chustecznik cudnisty :)
    Wyniki malowania super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja droga chustecznik piękny ale wnętrze Waszego domu prześliczne i subtelność dodatków dekoracyjnych ..wow!!!jestem pod wrażeniem :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana Moja , bardzo mi milo ze tak mowisz , bardzo mnie ujmuja Twoje slowa ktore zatrzymuje sobie gleboko w sercu. Ciesze sie ze Ciebie poznalam :)

      Usuń
  10. Chustecznik to cudeńko jest, bardzo podoba mi się kolorystyka Twojego domu, energetycznie, żywe kolory, pasuje to do Ciebie. Mam nadzieję, że się wyspałaś:-pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje slowa gleboko do mnie trafiaja i posanowilam sie Ciebie sluchac bo przyznaje teraz ze sen jest waznym elementem funkcjonowania w zyciu i pomaga mi w dalszych pracach, tak tez musze Ci za to bardzo podziekowac Kochana :***

      Usuń
  11. Piękne kolory w mieszkanku, bardzo ładne połączenie. I dodatki zawsze dodają uroku. Chustecznik też pięknie Ci wyszedł. Jeszcze raz zdrówka dla Męża. Swoją drogą taki prezent to sama bym chętnie przyjęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny chustecznik :).
    Mini ogródek już teraz pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę Ci powiedzieć ze twój pierwszy chustecznik jest o niebo lepszy od mojego :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz Szymciu, każda z nas dokładnie wie jak to jest mieć chorego mężczyznę w domu. Trzeba mieć dużo cierpliwości, w końcu wyzdrowieje.
    Podoba mi się Twój chustecznik - gustowny i pięknie podkreślony ozdobną taśmą. Obejrzałam też Wasze mieszkanko. W każdym kąciku widać fragment Twojej artystycznej i wrażliwej duszyczki. Przytulnie i pięknie, miejscami intrygująco.
    Przesyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu za te cudowne słowa ! Staram się chodować swoją cirpliwość , dziękuje za dobra otuchę !

      Usuń
  15. Chustecznik wyszedł świetny no i ogródeczek jest rozkoszny, widzę,że w domkuduzo Twoich twórczych wykonań:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az sie przelewa :) Musze teraz wszystko rozdawac bo za duzo tego ;)

      Usuń
  16. O kochana widzę niezłe prezenty sobie sprawiliście... i dobrze :)
    Twój serwetnik jest śliczny, podobają mi się te kolorki jakie wybrałaś.
    Mieszkanie prezentuje się super, podoba mi się Twój kącik kuchenny :)
    I obojgu Wam życzę dużo zdrówka, siły i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje CI Kochana ! Jestem wielce Ci wdzieczna za ta otuche ktora niezmiernie potrzebuje !

      Usuń
  17. Serwetnik wyszedł piękny, zdrowia dla męża, a zdjęcia mieszkania, cóż chce jeszcze bardzo mi się podoba, oj bardzo

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja znów podziwiam i chustecznik i wspaniałe mieszkanko i kącik kucheny...cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny chustecznik :) Teraz można oglądać wzruszający film i ryczeć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetnik wykonany cudownie! ,,Gniazdko" uwite ze smakiem, a więc bardzo przytulne, zwłaszcza że elementy dekoracyjne wyszły spod Twojej mistrzowskiej łapki;) A mini - ogródeczek - jak z bajki! Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzikuje Ci Kochana za twe koplementy skierowane do mnie, az od razu buzia mi sie cieszy kiedy ktos docenia moje prace. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy ! Dziekuje Ci Kochana !

      Usuń
  21. Szymciu dopiero teraz doczłapałam do Ciebie. O matko jak ja strasznie nie mam czasu !!! . doba jest wciąz za krótka, widoków na emeryture brak :-(.
    Twój chustecznik jest rewelacyjny, W życiu bym nie pomyślła że ta serwetka bedzie tak fajnie na nim wyglądać. A już ta tasiemka to mistrzostwo świata. No jestem nim zachwycona, serwetka przyklejona idealnie. Gratuluję, to chyba najlepsza twoja praca decou !!!
    Ogródeczek też wygląda świetnie za tym płotkiem no cudnie. Mieszkanko też niczego sobie cudnie odmaloane i wszędxzie Twoje ozdoby . Musi się Wam teraz miło mieszkać. Co d chorego Szymka to Wiesz mówia ,że nie ma nic gorszego niż chory facet w domu. małe dziecko to pryszcz. Ale musisz o niego dbać więc życze CI Anielskiej cierpliowości . A no i zaszalałas z tymi zakupami. Fioletowy laptopik super musi byc o aparacie nie wspomnę bo to moje wielkie marzenie !!
    Buziaczki dla Was i udanego tygodnia .
    P.S. Ostatniego meila od Ciebie mam z 25 czerwca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka, powinnas troche odpoczac, kiedy ja czuje ze mam za malo czasu po prostu odpuszczam pare rzeczy i ide spac. Moja Zyrafka mnie natchnla na to abym wiecej odpoczywala i powiem Ci ze pomaga. Odkladam bloga i kmputer na bok i zajmuje sie albo chwila albo domem bo teraz to niestety dla mnie nie zaczyna ani nie konczy sie doba. Najgorsze jest to ze najczesciej mam czas o 3 w nocy hahahah :*3maj sie tam Kochana Aniulko

      Usuń
  22. Chustecznik wygląda pięknie tak jak i mieszkanko po remoncie. Fajnie, że dysponujesz lepszym sprzętem- zawsze to łatwiejsza i szybsza praca no i lepsze fotki na które czekamy. Chory, kapryśny mąż... nie zazdroszczę, ciężko bywa ale mam nadzieję że będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzbrajam sie w cierpliwosc ktorej nie mialam hihih ;)

      Usuń
  23. Ślicznie tam u Was. Mieszkanko w pięknych kolorach, fajne detale. A serwetnik śliczny
    Moje pudełko też "sie robi". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Basiu , ja juz zblizam sie do polowy. Mam nadzieje ze bedzie CI sie podobac :*

      Usuń
  24. Dużo zdrówka życzę i cierpliwości bo panowie potrafią zmęczyć i marudzić gorzej niż dzieci :) Piękny serwetnik, uroczy mini ogródeczek a mieszkanko bardzo przytulne i fajnie urządzone a twoje dekoracje pięknie się tam komponują ze wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ____█████____███
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██.. UŚMIECH
    _______________█ ..JEST JAK
    _████_________█ ...SŁONCE,
    __█████_______█ ...KTÓRE
    ___████________█ ...SPĘDZA
    ____█████______█ ...CHŁÓD
    _________█______█...Z LUDZKIEJ
    _____███_█_█__█ .....TWARZY.
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    ________███___________██
    ________██_____________█
    _______█ ..ŻYCZĘ
    ______█ ...WSPANIAŁEGO
    ______█ ...RADOSNEGO
    ______█...DNIA
    ______ █...BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie udekorowałaś mieszkanko, ogródek uroczy - aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny chustecznik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się żywe kolory ścian w Twoim mieszkaniu:) Cudowne są Twoje prace, masz talent:) Pozdrawiam i zapraszam Cię serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie za Twoje slowa i za odwiedzinki u mnie :)

      Usuń
  29. Wreszcie wiem jak ozdabiać przedmioty metodą decoupage, ciekawi mnie czy do metalowych przedmiotów również można przykleić serwetkę na tym samym kleju ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. widzę, że z decoupagem idziesz na całość:) coraz więcej pięknie wykonanych przedmiotów. Ogródek jest baaardzo urokliwy. Też marzę o takim swoim małym zakątku. Ten drewniany płotek jest słodziutki :) Ma taki swojski charakter - bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basienko , powiem Ci ze decu mnie pochłonął juz calkowicie i czesto ciagle do neigo wracam . Jest nie tylko prosty ale przyjemny :) hihi Buziaczki Kochan

      Usuń
  31. Trzymaj się, serwetnik wyszedł przepiękny:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. widzę, że jesteś miłośniczką mocnych kolorów
    o i ktos tam chyba wędkuje...? jaka ryba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mocniejsze tym lepsze;) A moj Maz to zawodowy Wedkarz-Najlepszy na swieci ;)

      Usuń
  33. Ale masz kolorowo w domku, fajnie, takie kolory dodają chęci, motywują do działania, pobudzają:) To się napracowaliście!
    Chustecznik bardzo ładny, mnie nie bardzo wychodzi przyklejanie całej serwetki, zawsze się marszczy, tylko ryżowe dobrze mi się przyklejają:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie czesto marszczy ale do tej juz sie konkretnie przylozylam i udalo sie idealnie ja przykleic :)

      Usuń
  34. Serwetnik wyszedł prześliczny :) oby więcej takich było :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Serwetnik świetny :)))) dużo cierpliwości i siły Ci życzę...
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny chustecznik!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny chustecznik , wyszedł wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szymeczko kochana, chustecznik wyszedł Ci przepiękny, PRZEPIĘKNY!!!! Ależ masz talent!Piękny, taki kobiecy, ach!!!
    Zdjęcia Twojego domku mnie urzekły, ja uwielbiam kolorowe wnętrza, sama mam kolorowy dom, a u Ciebie tak przytulnie, po prostu wspaniale! No i ogródek - cudo!
    Ściskam Cię gorąco i zazdroszczę nowego laptopka :)
    Buziaczki gorące!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Aniusiu Moja , Ty zawsze potrafisz mnie obdarowywac takimi slowami , ktore doslownie muskaja mnie milo po sercu i duszy , dziekuje Ci za to, jestes wspaniala osoba ! Buziaczki Kochaniutka

      Usuń
  39. Aleee piękny chustecznik! Taki delikatny i romantyczny ;-)
    Mieszkanko fajnie wygląda! (U mnie remont jest ciągły, bo... pracuję w firmie budowlanej ;-P)
    A Twojemu Mężowi życzę szybkiego powrotu do zdrowia! (wiem aż za dobrze, czym jest ból kręgosłupa). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje cieplutko ! :) Kiedys tez pracowalam w firmie swojego Ojca, ale potem mi sie zachcialo leciec w swiat haha

      Usuń
  40. ależ masz kolorowo w domku :) pomyślności i cierpliwości, bo te kochane nasze chłopy to zrzędzą czasem gorzej niż my baby :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)