poniedziałek, 26 czerwca 2017

{277} Passion Summer with Shein

Witajcie Kochane Moje! Razem ze sklepem Shein zapraszam Was na Tropikalne zakupy. Pamiętacie Moje kaktusowe Inspiracje? Pisałyście, że nie tylko lubicie kaktusy, ale szalejecie na punkcie motywów z Ananasami. I wiecie co? Ja też je uwielbiam hihihi , Zapraszam!
Hello My Dearest! How are you? With Shein I would like to invite you for some tropical shopping. Do you remember my Cactus Theme Post ? You said you like cactus thee but also you mentioned you like pineaple theme as well. And you know what? I love it too! x 


Motyw Ananasa w mojej garderobie pojawił się już dawno, a dokładnie 2,5 roku temu, kiedy kupiłam sobie torebkę w kształcie Ananasa. Od tego czasu takie torebki są nadal na topie! Ananasy możemy znaleść wszędzie! Z te okazjii zrobiłam podkładkę pod kubek z własnoręcznym malunkiem Ananasa, używając oczywiście produktów od DecoArt 

W sklepie Shein również znajdziemy motywy z Ananasami, zobaczcie co wybrałam TROPICAL SUMMER SHEIN >>>:
Pineapple Theme has reached my closet already 2,5 years ago when back then I bought my bag in pineapple shape. Since then these bags are very famous and common to wear! We can find them on everything now. On this occasion I create a little table board with my handmade painting. I used my fav products from DecArt. Check my selection from Shein with this awesome pineapples! 














Mam nadzieję, że spodobał Wam się Mój Anansowy post :) A zaraz pokażę Wam stylizację od Shein :* Buziaczki :* 
I hope you liked my post Dears xxxx In a minute I ll show you next post with some clothing inspiration with Shein 



18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten motyw, jest mega energetyczny. Cudna Twoja praca, zaraziłaś mnie dobrym humorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw ananasów na ubraniach :D Mam ten top w ananasy (drugi) i bardzo go lubię :D Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motyw ananasa! Z resztą samego ananasa też mogłabym jeść dzień w dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw w ananasa też jest bardzo fajny :) podoba mi się :) typowo letni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowite, letnie bluzeczki;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. motyw ananasu zaczyna do mnie przemawiac, szczególnie teraz latem. Podobająmi się te ubrania! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluzeczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zwróciłam uwagę na te bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o ananasy to ja zawsze byłam nienasycona jeśli chodzi o smak potraw czy napój ananasowy :)
    A sam wygląd ananasa zdecydowanie jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te motywy są świetne :) Przywołują na myśl słonce i tropiki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ananasowy print jest super, idealny na lato :)) Świetne propozycje :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowita selekcja:)) Najbardziej bym chciała takie ananaski do siedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacyjna, niezwykle smakowita kolekcja:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Linki kliknęłam :) Muszę się przyznać, że ananasy na ubraniach wyglądają fantastyczni i apetycznie :) Pierwsza bluzeczka jest bardzo wesoła i jak na nią patrzę to aż chce się ją zjeść :D Czekam na kolejny wakacyjny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szymcia, fajna podkładka, bardzo egzotyczna a ja jestem ciekawa jak wygląda Twoja torebka w kształcie ananasa - musi być genialna. Pokażesz ją kiedyś? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Perełko! Bardzo smacznie się tutaj dzieje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)