poniedziałek, 7 sierpnia 2017

295. Preparation for Autumn with SheIN / ROZDANIE / Candy

Witajcie Kochani! Moje Kochane Perełki! Jak się miewacie? U mnie nastrój Jesienny i pogoda jesienna. Dzisiaj jak byłam na rowerze, doskwierało mi zimno i myślę, że to już definitywny koniec lata, aczkolwiek wiedziałam już o tym w czerwcu. Eh..taki update bo dzisiaj wiele się zmieniło. Dosłownie jakbym dostała kulę w plecy. Ale muszę być silna bo i Ona musi być silna. Czeka nas trudny czas, ale dam radę. Gdyby nie Mój Szymcio oszalałabym, dosłownie. Czuję jak stres mnie zżera od środka.
Ach, początek znów taki jakiś mało pocieszający, ale i mnie czasem braknie tej całej pozytywnej Energii. Ale mam dla Was filmik dla rozlużnienia. Więc zostańce ze mną do końca.
Kochani Moi, tak jak w tytule przygotowywuję się mentalnie i fizycznie do Jesieni dlatego też zaopatruję się w ciepłe nakrycia. Mam dla Was propozycję z płaszczykiem sweterkowym od Shein w eleganckiej wersjii. Zapraszam
Hello My Dearest!How are you keeping? My mood is very Autumn like. I was cycling today and I just felt the Autumn down the corner. I really need some rest as currently everything is overwhelming me and I feel very lost. Thank God I got my Hubby to support me. I have some Fall Inspiration with Shein clothing for you today and some give away at the end so bare with me. 


Jak wiecie ubrania od Shein są na prawdę rewelacyjne i ich jakość zniewala z nóg. Ten swetero płaszczyk jest niesamowicie ciepły i idealnie sprawdzi się na pierwsze dni Jesieni. Czuje się w tym płaszczu na prawdę stylowo i elegancko. Do Pięknej szarości idealnie pasuję czysta biel dlatego wybrałam Białe Jeansy z wyokim stanem od Shein i do wszystkiego pasujące czarne szpiki. Aby przełamać ton kolorystyczny wybrałam cudowne body, które niedługo również pojawi sie na blogu i moją niezawodną Ukochaną torbe od Gucci' ego. Mam na sobie również retro duże okulary typu muchy i piękny naszyjnik ze złota, którydostałam od Mojej Kochanej Cioci Basi.
As you already know clothing from Shein is absolutely amazing and the quality is top class.This kind of Sweater Jacket is perfectly warm and it would be great for first days of Autumn. I absolutely love it on me. I chosee white jeans, Retro fly sunglasses and some coral bodysuit for elegant and classy Autumn look. I chose also Lovely black heels and my bag from Gucci. I am so happy that I have this Shein Sweater Outwear Jacket . Cannot wait to wear it daily in a next few weeks. Make sure yo will visit the below to get yourself this gorgeous Jacket for bargain price!

Ten piękny płaszczyk możecie kupić tutaj----> KLIK
if you want to get it click link above








I jak Wam się podoba taka Inspiracja? Ja muszę przyznać, że czuję się świetnie w takiej estetyce i elegancjii.
A teraz Kochane Moje zapraszam Was na rozdanie:
What you think Hunies? I must admit that I really love myself in that outfit ! Feel very elegant :)
And now I have some giveaway with DecoArt products 





Kochani Moi , dopiero zaczynam rozkręcać kanał Youtube, ale bez subskrypcjii daleko nie zajdę. Dlatego też postanowiłam zrobić rozdanie z produktami DecoArt. Udział w zabawie może wziąć KAŻDY! Do wygrania są trzy farby od DecoArt o których mówię w filmiku, koniecznie zobaczcie filmik TUTAJ. A jeśli uda mi się zebrać 150 subskrypcjii dołożę do paczuszki kolejne trzy farbki.
Czyli podsumowując, Nagroda podstawowa liczy sobie : trzy farbki od DecoARt , przydaś i coś Handmade ode mnie. Paczka zwiększy się o trzy farbki jeśli uda się zebrać 150 subskrypcjii.
Warunek udziału w zabawie: Subskrybuj mój kanał Youtube klikając na czerwony przycisk Subscribe/ Subskrybuj 
Więc jak ? Pomożecie?

Okay Hunies, due to my youtube chanel is not so popular as my blog I thought I will do a give away with DecoArt products. Anyone can enter! Only what you have to do is subscribe my youtube channel and write a comment that you did that! Then you are in a chance to get t3 Paints from DecoArt + some useful crafts and My Personal Handmade piece. If I will reach 150 subscribers I will add another 3 paints from DecoArt . What you think Hunies xxx ? This give away is until 31.08. 2017 and I will announce the winner on the next day xxx




Kochani nie zapomnijcie w Komentarzu na blogu lub na Youtubie pod filmikiem napisać, że Subskrybowaliście Kanał. Powodzenia wszystkim :* Zabawa trwa do 31.08.2017 ogłoszenie wyników 1.09.2017

Kochani, teraz uciekam na Wasze blogi :* p.s. Będe wdzięczna za kliknięcie w link do płaszczyka! Miłego dnia Skarby! Buziaczki :*
I am off to your blogs now xx


72 komentarze:

  1. Płaszczyk jest śliczny i ogólnie całość również. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, wyglądasz przepięknie! i dobrze, że tak się czujesz, bo prezentujesz się naprawdę bardzo, bardzo kobieco i z klasą! :) ;**
    a jeśli chodzi o to przytłoczenie- możemy przybić sobie piątki... ja mam często taki stan, że czuję się jakby nad głową wisiał mi kilkuset kilogramowy kamień i zaraz miał upaść....

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna, podoba mi się to zestawienie kolorystyczne :) Płaszczyk prezentuje się bardzo ładnie, $34 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buuuu... jak to jesień jak jeszcze lata nie było ;((

    OdpowiedzUsuń
  5. O to fajnie, gratuluję założenia kanału:) Obserwuję tutaj więc co mi szkodzi na YT tylko zrobię to pod inną nazwą użytkownika z konta córci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sexi sexi sexi za top modelkę możesz robić;)szpilka czerwona bluska ...niby nic a tak wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymko, piękna ta stylizacja - płaszczyk i białe spodnie ! Wyglądasz w tym rewelacyjnie !!! Nie wiem kiedy zdążyłaś znów przyciemnić włosy ? Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie inspirujesz! Koniecznie przygotuj kursik z mediowania! Biorę udział w Twojej zabawie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym chciała, a wręcz modlę się o to, aby ta jesień do mnie przyszła, bo mnie te codzienne upały wykańczają - skwar lejący się z nieba sprawia, że czuję się jak flaki z olejem :O

    Kochana, głowa do góry, to zabierz męża i wyjedźcie gdzieś, nawet na weekend, a to na prawdę dużo daje :D
    często niestety tak jest, że Ty angazujesz się we wszystkich, a gdy przyjdzie pora, że Ty potrzebujesz pomocy czy wsparcia, to te osoby wypinają się wtedy :/


    super wyglądasz ! :)

    34$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko! Płaszczyk jest bardzo ładny i Elegancki,Kolor też mi się podoba. Ładnie całość skomponowałaś, A Przygnębienie Kochana to nam się wszystkim przydarza, To jest po prostu przemęczenie - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco i trzymaj się kochana ściskam Cię

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Kanał subskrybuję. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylóweczka piękna! Czekam na jesień z niesamowitą niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy siedzę w mojej dołującej pracy również mam ochotę uciec gdzie pieprz rośnie.
    Płaszczyk mnie urzekł :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham szarości! Piękny ten płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny jest ten płaszczyk!! *.* ja aktualnie szukam jakiegoś okrycia do ślubu... już się martwię, co założę :D bo w październiku różnie bywa

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zestawienie zrobiłaś :)podoba mi się płaszczyk i białe dżinsy :)klik.

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny jest ten sweter płaszczyk, chyba US$34.00

    OdpowiedzUsuń
  18. So nice outfit looking so stunning in this.! specially your coat.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten sweterek. Przydałby mi się taki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymciu, wyglądasz rewelacyjnie. Kocham buty, więc najpierw patrzę na nie:) Bardzo ładne:)
    Klikam na subskrybcję i bez subskrypcji zaglądałam:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta stylizacja bardzo do Cb pasuje:) zazwyczaj widzę Ciebie na sportowo a tutaj taka elegancja ;) jak dla mnie bomba ;)
    Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to bym Ciebie kupiła kochana, a nie płaszczyk <3
    Cudownie wyglądasz -poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk jest przepiękny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. buty bym chętnie przygarnęła :D body w sumie też:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Doskonale znam to uczucie, sama czasami tak mam nawet teraz. Powiem szczerze że nie widać tego po tobie, raczej powiedziałabym że jesteś chodzącym wulkanem energii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super płaszczyk i ogólnie cała kreacja, wyglądasz świetnie! A kanał lecę zaraz subskrybować ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzeczka, lubię takie wiązania w stylizacji, dodają pazura Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, płaszczyk rewelacyjny, gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Plaszczyk jest sliczny.I ta bluzeczka, rewelacja.Wygladasz super!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy dekolt ma ta bluzeczka i ślicznie wyglądasz w tym płaszczyku :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz *.*. Zresztą, jak zwykle :*.
    Płaszczyk i ładny, i uniwersalny :3. Fajnie wszystko połączyłaś!
    pozdrawiam! ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To nakrycie jest cudowne - sama bym chętnie je nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam go :) Skusiłam się na niego w tamtym roku 34 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna stylizacja chociaż ja nie przepadam za jasnymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten płaszczyk jest przepiękny :) ja też powoli zaczynam rozglądać się za jesienną garderobą :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszczyk jest świetny ale mam pytanie, gdzie kupiłaś buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wszystko dobrałaś, białe spodnie to mój ulubieniec. :)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Płaszczyk bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Płaszczyk jest fantastyczny! Właśnie na taki mam ochotę tej jesieni :)
    Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie!
    Suba już zrobiłam :) na You tube :)
    A baner zostawię na swoim blogowym boczku!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten płaszczyk jest świetny. Z pewnością wykorzystasz go do niejednej stylizacji::)

    OdpowiedzUsuń
  42. I started to upgrade my closet with autumn pieces too! °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzymaj się! Przytulam Cię mocno.
    Pogoda w UK mnie dosłownie mnie dobija :(
    Płaszczyk bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny ten płaszczyk, pięknie się ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Płaszczyk rewelacyjny :) Jestem w nim wręcz zakochana! U nas upały Angeliko, momentami nie ma czym oddychać, ale pewnie jak się zrobi chłodno to i na to zaczniemy narzekać :)
    Przesyłam trochę ciepła :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. W sumie to nie mam ani jednej pary białych spodni :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknemu i młodemu to we wszystkim pięknie. Jestes fantastyczna kobietką i we wszystkim Ci do twarzy. . Pozdrawiam cieplutko z upalnej Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  48. Płaszczyk super, ale na taki upał chyba za gruby :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Płaszczyk wygląda super. Świetnie na Tobie leży kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. No, kochana wyglądasz dziś bardzo elegancko. Piękny ten płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Thanks a lot :D

    fabulous combo my friend :D love the color contrast

    NEW REVIEW POST | SYOSS: the best HAIR RESTORE SHAMPOO ever. ;o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja! Wszystko pięknie zgrane, bardzo eleganckie. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  53. mam taką narzutkę, jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jak to już nastrój jesienny?? Protestuję! Ja chcę jeszcze lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale piękny ten płaszczyk w sam raz na niedaleką jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetna stylizacja ;) I powodzenia wszystkim, którzy biorą udział w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam połączenie szarości i bieli, piękny płaszczyk (34$), wyglądasz doskonale kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne połączenie kolorystyczne :) Cudnie wyglądasz :*
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/klasyczna-stylizacja-spodnie-w-pepitke.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  59. Stylizacja bardzo ładna, aczkolwiek nie ubrałabym się teraz tak na te upały.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super stylizacja!
    Ja już wcześniej subskrybowałam Twój kanał na YouTube.
    W Anglii też pogoda nie dopisuje.
    buziaczki:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolejna piękna, kobieca stylizacja w Twoim wydaniu- cudnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna stylizacja, super dobrane rzeczy, najbardziej urzekło mnie to body z paseczkami, sexy!

    OdpowiedzUsuń
  63. Super look! Wyglądasz elegancko i z klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj Perełko :)
    Wyglądasz w tej stylizacji pięknie i elegancko,uwielbiam szarości,a w tym roku przekonałam się do bieli.
    Pamiętaj, że po burzy zaświeci słońce,będzie dobrze,jeśli wszyscy będziecie się wspierać,przytulam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pierwszy raz widzę Ciebie w tak eleganckiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)