środa, 16 sierpnia 2017

299. Rosegal- Dresy, Bluza, Bikini, frez i dopinki, Haul

Witajcie Kochani Moi! Moje Perełeczki :* Jak się miewacie? Powiem szczerze, że jeśli chodzi o mnie to bardzo kiepsko. Tyle się zebrało na moje barki, że ledwo co stąpam po ziemi. Od stresu każdy kawałek mojego ciała przynosi mi ból. Nie mam ani chwili aby w końcu pomyśleć o sobie...potrzebuję odpoczynku i to bardzo. Po prostu już tracę siły i gdzieś jakaś cząstka się odrywa dosłownie od mojej jednostki. Czasem mam wrażenie, że serce mi pęka, bo dostaję duszności. Chyba mam ataki paniki. Piję herbatkę teraz z melisy, mięty i innych ziół, żeby mnie choć trochę uspokoiło.
Dzisiaj Zapraszam Was na kolejny post ciuchowy tym razem paczką od mojego ulubionego sklepu Rosegal. Zachwyciła mnie czy rozczarowała? Zapraszam
Hello My Dearest xx How are you ? I am not good , but anyway I don't want to bother you my English friends.....Today I want to share with you my package I received from my favorite shop Rosegal . Do you think this time I love it or hate it? Keep reading Darlings x 




Na pierwszy rzut idą moje dresy w moro, które swoją drogą wiem, że bardzo Wam przypadły do gustu. Powiem Wam Kochane, że bardzo ucieszyłam się z ich jakości i to jak leżą na mnie. To są moje dresy 'po domki' dzięki którym nie tylko czuję wygodę, ale i stylowo :) Dresy są z poliestru i odziwo wcale się w nich nie pocę. Są raczej jak luźne leginsy.
Kolejną rzeczą jest ta piękna Bawełniana Bluza z nadrukiem. Oczywiście bluza mnie zauroczyła, że w nadruku ma słowo 'Unicorn' na których punckie szaleje hahah. Dodoatkowo bluza piękny różowy kolor i jest to kolejny produkt , który mnie absolutnie zachwycił, gdyż bluza jest z bawełny.
Zamówiłam sobie kolejny strój kąpielowy, który zdecydowanie przyda mi się na następne wakacje. Na IG zauważyłam ten set z napisem Kylie+ Kendall. Nie ukrywam, że ten napis nie bardzo mi pasuję, ale tak mi się spodobał ten strój, że musiałam sobie go kupić. Bikini jest w pięknym żywym kolorku, który świetnie pasuję mi do koloru włosów. I figularnie dosyć fajnie w nim wyglądam, więc jeste na tak!
W paczce również otrzymałam doczepiane piękne włosy, ale niestety nie mam ich zdjęcia. Miałam w planie zrobić sobie fryzurę, nagrać filmik wrzucić na Youtube , ale niestety.... poległam bo wszystkie włosy mi się poplątały... jaka szkoda :(
Jak zapewne pamiętacie na Insta Story pokazywałam, że przyszedł do mnie Frez do Manicure, czy się sprawdził? O tym dowiedziecie się już niedługo na moim Youtube
So first I would like to talk about my awesome bottom pants in camouflage print. I just Love them! They are so comfy and quality. I bought them to wear them at home and I feel so great in them. Pants are made out of polyester but I do not sweat in them at all. They feel like leggings pants .
The next things is this gorgeous cotton sweatshirt. Of course I felt in love with this sweatshirt due to the word prints, which includes ' Unicorn ' word as I really Love all of them hahha. Plus the sweatshirt has lovely Pink colour and its made out of cotton ! 
I also get myself another bikini as I thought it would be great for next holidays. On IG I saw so many pics with that Kylie + Kendall bikini and I really liked it , although I am not so super happy about the words. It could be something different though haha. Anyway bikini has gorgeous yellow color which goes so well with my Black Hair . I really love it ! 
In the package I got my new extensions but unfortunately don't have the pictre as I thought I will make some new youtube movie ... but I totally failed it :( Anyway I got also Manicure set and keep watching my channel as I am going to show you soon my first impression.












Na sam koniec zapraszam Was do obejrzenia mojego nowego filmiku na Youtube, gdzie pokazuję jak maluję sobie brwi oraz używam moich prezentów jakie dostałam od Mężusia. Na moim Instagramie TUTAJ mogliście zobaczyć co mój Mąż mi kupił. Tak jak widzicie na zdjęciach Mój Mąż kupił mi nowe New Balance shoes bo ja bez sportowych butów nigdzie się nie ruszam ! Dodatkowo dostałam matowa szminkę i eyeliner do której dostałam kosmetyczkę i maseczkę do wypróbowania. Jesteście ciekawi jak się sprawdziło? Koniecznie zajrzyjcie TUTAJ
Also lately on my IG you could see my new cosmetic gifts I got from my Hubby which was Dior cosmetics and New Balance shoes. Make sure you will check my Instagram account HERE and my New Video with Eyebrow Tutorial xx HERE



A teraz uciekam oglądać i komentować Wasze blogi Kochani :* Będe mega wdzięczna za poklikanie w linki ciuchowe. Buziaczki Kochani xxx
And now I am off to your blogs Darlings xxx Kiss xxx 


53 komentarze:

  1. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne zamówienie, spodnie dresowe są mega fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa bluza i komplecik bardzo mi się podobają :) wszystko poklikane kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym bikini wyglądasz niesamowicie! Nie lubię żółtego koloru, ale to bikini bardzo mi się podoba i tak bardzo do Ciebie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy! ;) dresy są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz świetne ciało! Ta fotka w bieliźnie jest mega! Bluzę bym przygarnęła! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co skarbie mam tak samo, tyle mam na głowie, że ledwo znajduję czas dla siebie. A czasami jest tak, że jeszcze nikt nie doceni tego co się robi ;(
    życzę Ci wypoczynku kochana moja <3
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wzór butów rewelacja:) uwielbiam takie połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbatka z melisą zawsze mi pomaga i sport :) Piękne zdjęcia, fajnie cię widzieć na YouTube :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhh poliester.. a takie na pierwszy rzut oka fajowe te dresy. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. spodnie dresowe ekstra, też najbardziej lubię chodzić po domu w dresach :D podoba mi się również różowa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako czołowa fanka New Balance stwierdzam, że się zakochałam <3 Dresik w moro na moje oko jest bardzo przyjemny. :)

    Mam nadzieję, że ten strres i napięcie szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza i bikini czad! Ślicznie Ci w takich kolorkach, a poza tym figura super!:*
    Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie uspokoi, ja też mam ostatnio za dużo na spraw na głowie i nie wyrabiam:/
    Mąż Ci sprawił świetny prezent - buty boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana odpoczywaj....serce ...zdrowie ma się jedno ...wszystko inne kupisz tego nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szymusia, życzę Ci Perełko abyś w końcu mogła trochę odetchnąć... bardzo współczuję kumulacji takich stresujących wydarzeń. Oby wszystko się dobrze u Ciebie poukładało ;**

    rzeczy piękne, we wszystkim wyglądasz super :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te spodnie :) Też w domu lubię ubierać się wygodnie :) 20,77 oraz klik spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Główka do góry i daj sobie czas :* nie bierz wszystkiego na siebie! Weź wolne pojedź gdzieś choć na dwa dni. Odpocznij!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko poklikane, kostium jest czadowy

    OdpowiedzUsuń
  20. Duzo pracujesz bo ciagle cos sie dzieje na blogu.Obejrzalam poklikalam jak zawsze.Musisz odpoczac bo sama herbatka nie pomoze,szkoda zycia.A buty sa sliczne.Blog w DECHE! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kreacje, jak zawsze! ♥ Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne to bikini, szczególnie dół bardzo ciekawy.
    Super prezent dostałaś :)
    Trzymaj się ciepło :* Jeszcze niedawno też mnie męczył stres, na szczęście mogłam rzucić to, co mnie zżerało od środka. Teraz jestem przeszczęśliwa i chętnie bym się tym z Tobą podzieliła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna jest bluza i krój bikini <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten stój kąpielowy ma świetny kolor ! W tym okresie szaleję na punkcie żółtego <3
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Angeliko! Bardzo Ci współczuje, Masz tyle zmartwień, Kochana myśl zawsze o tych lepszych rzeczach bo inaczej się wykończysz,Trzymaj się jakoś, Zakupy Wspaniałe - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana odpocznij. Jeśli chodzi o coś do zrelaksowania mogę polecić CI herbatkę z lawendy jest świetna. Przepięknie CI w różu obu jak najwięcej takich ciuchów:) Ubawiłam sie jak oglądałam Twój filmik i na początku meżuś przeszkadzał. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta różowa bluza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe zakupy! Masz figurę modelki i cokolwiek załozysz prezentuje się idealnie.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dresy bardzo mi się podobają, uwielbiam motyw moro - wszędzie :) Strój kąpielowy też w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dresy i bluza mi się podobają, chociaż w sumie nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne to bikini ;) Ma piękny kolorek ;) Ja frezerek trochę się boję :D Chyba jeszcze nie czuję się na siłach :D Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluza jest super, ślicznie Ci w różowym :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja Droga mam nadzieję, że już lepiej się czujesz. Problemy, stres, zamartwianie się, mogą człowieka wykończyć. Musisz zadbać o siebie. Dobrze, że kolejne ubranka poprawiły Ci troszkę nastrój.
    Pozdrawiam cieplutko ! Trzymaj się mocno !

    OdpowiedzUsuń
  34. Te ciuszki to zupełnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe ciuszki, bardzo fajne spodnie, a w różowym bardzo Ci do twarzy. :)
    Życzę Ci trochę oddechu, no i wiesz, nie ma co się zamartwiać i stresować na zapas, co ma wyjść to i tak wyjdzie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Współczuje Ci Kochana podłego czasu... Mam nadzieję, że to szybko u Cibie się zmieni. Gdybyś potrzebowała wsparcia to śmiało pisz :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Great shopping! You have a model figure and whatever you put on is perfectly presented.
    Dear ones

    ก็อตซิลล่า 2015

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna różowa bluza i buty w moim ulubionym kolorze.Masz świetną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  39. No no, Kochana ta bluza w połączeniu do stroju kąpielowego jak dla mnie strzał w dziesiątkę!!<3 Super te rzeczy:)
    (20.77, 12.16)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodnie w połączeniu z bluzą - super! Sama chętnie zakupiłabym sobie taki zestaw.
    Na takie problemy, to dobrym sposobem jest świeże powietrze, sport i dużo snu. Na pewno nie wyeliminuje to problemu całkowicie, ale złagodzi jego objawy. I najważniejsze, kiedy nadchodzi atak paniki, to spróbuj się wyciszyć na tyle na ile to możliwe. W takim momencie możesz zająć się też czymś innym, co odsunie Twoje myśli od tego problemu.
    Trzymaj się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Spodnie moro mam chyba te same. Bluza i strój kąpielowy skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi najbardziej podoba się bluza - może dlatego że coraz zimniejsze są wieczory i ja już mam ochotę na bluzowanie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)