niedziela, 27 sierpnia 2017

302. Abstract Art Scrapbooking LO // Shein Fall Wishlist

Witajcie Moi Kochani! Moje Perełeczki ! To będzie prawdopodobnie mój przed ostatni post przed urlopem, którego absolutnie nie mogę się już doczekać! Wczoraj była ładna pogoda, dlatego Mąż mnie wziął na rower, bo moja Kolażówka znowu jest sprawna. Przejechaliśmy 55 km i było wszystko dobrze, ale na ostatniej prostej walczyłam z wiatrem i było pod górkę i mój Average Speed od razu spadł. Był niezły wycisk!
Ale dzisiaj chciałam na inny temat porozmawiać, który tak na prawdę mnie dręczy w środku duszy. Otóż, czuję się absolutnie wypalona jako Artysta. Nie mam ani siły, ani weny, ani ochoty na rysowanie czy malowanie. Mam w głowie pomysły i projekty zaplanowane, ale kiedy przychodzi mi do części praktycznej po prostu nie daję rady. Czuję się pod presją i czuję się zagubiona w tej kwestii. Czuję jak zabrakło pasjii i nie czuję własnej kreski. Wiem, dużo osób mi mówi lub powie ' nie marnuj swojego talentu' . No tak, chociaż Wam powiem rysowania się nie zapomina, to ma się we krwi. Ale tak się zastanawiam, co ja mam z tego rysowania czy malowania? Nie sprawia mi to już przyjemności, a o korzyściach finansowych to już nie wspomnę... Swoje Lo zrobiłam wykorzystując swoje ulubione produkty od(black modeling paste, decoart media mists, metallic lustre paste, Acrylic Paints, white modeling paste, stencils) DecoArt .Dzisiejsza praca jest takim ukrzyżowaniem mojego życia Artystycznego, bowiem przeżywam ból niespełnionego Artysty. Znajdziecie tutaj wiele moich emocjii na tym tle i myślę, że rezygnuję z rysowania i malartstwa. Dodałam zdjęcie Mężusia, bo tak naprawdę tylko on mnie wspierał w moim życiu Artystycznym, ale chyba poległam. Może wrócę za kilkanaście lat.




Hello My Dearest! How are you? I am so flat out and tired ut very good tiredness as my Husband took me for a Road Bike Ride and We went for 55k. I must say that this one was a nice tough one! But anyway there is some sad story. A sad story with my own Artistic soul. I just feel that I burned out as an Artist and I don't feel any pleasure while drawing or painting. I am feeling under pressure all the time and I feel I am stock and not doing any progress with that. I seriously have no energy to drawing or painting even though I have hundreds of ideas in my head. I feel very sad but it feels not right.... That is why I am presenting my Today's project which includes Abstract Art inside. The Background shows lots of mine feeling about Art and what I think about Art. It's very Intimate and personal LO. I don't think I ever have made any of that kind. I used my favorite DecoArt Medias. 
Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w :




Jak wiecie Kochani Uwielbiam sklep SheIn za ich jakość i różnorodność ubrań. Jak zauważyliście w moich ostatnich postach pokazuje swoją Garderobę Jesienną, którą umiejętnie przygotowywuje. Według Vogue tej Jesieni jak i Zimą modne Będą odcienie Szarości, wszelkie odblaskujące srebra , geometryczne wzory, ale również Denim i Etniczne wzory. A to mi się szczególnie podoba! Dlatego też wybrałam parę świetnych pozycjii od SheIn, które będą pasować to Trendów tego roku. Zapraszam 
As you know my Lovlies I love Shein Shop for their quality clothes and big range of clothing on their webiste. As you have seen it on my posts lately I am showing my Fall and Autumn this Season Trends. According to Vogue this Fall and Winter all kind of greys, shiny silver, geometrical shapes, denim and Etnic Themes will be very Hot! I decide to pick up few awesome clothing from Shein, Have look! Just click the links below :) 







KLIK  KLIK 







Jestem ciekawa co myślicie o mojej duchowej pracy jaką dzisiaj pokazałam. Czekam na Wasze komentarze i będe wdzięczna za poklikanie w linki :* Między czasie zapraszam Was też na mój nowy filmik, gdzie testuje Paletkę Freedom od Makeup Revolution i Korektor również z tej firmy. Koniecznie zobaczcie bo na filmiku pokazuję absolutny niewypał produktu :( 
Obejrzeć filmik możecie TUTAJ
If you want you can also check my new Youtube video about Freedom eye pallette review and my concealer failure! You cant missed that! Just click the link above or picture! :) 

A teraz Kochani uciekam na Wasze blogi :* Miłej Niedzieli, Buziaki 
okay Lovlies xxx It's time to visit your blogs xxx Kiss xxx


73 komentarze:

  1. płaszczyk kardigan misiek jest super, chcę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam talentu jeżeli chodzi o malarstwo. Powiedziałabym, że w tej dziedzinie jestem poniżej przeciętnej jeżeli chodzi o umiejętności. Na początku wspomniałaś, że wybierasz się na urlop. Może po odpoczynku wróci Ci wena, może coś Cię tam zainspiruje i na nowo poczujesz przyjemność z tworzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój makijaż ;) W shein nigdy nie kupowałam, chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam robić roznego rodzaju prace sama. Ostatnio zrobilam nam album na zdjecia, prezent dla mojego taty i mojego meza na dzieb ojca. Dawniej robilam tez kartki okolicznosciowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca piekna a makijaz cudowny.Zawsze tu pieknie!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie bardzo mi się podobają, a Twoje prace są wyjątkowe na swój własny sposób. Fajnie, że dzięki temu wyrażasz siebie i swoje emocje :) Zazdroszczę urlopu :D Życzę Ci błogiego odpoczynku i samych wspaniałych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Abstrakcja - uwielbiam! świetna wishlista :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie,nie,nie zgadzam się na te kilkanaście lat!!!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 55 kilometrów?!!! Jestem pod wrażeniem! Kochana moja, myślę że jesteś przemęczona i żyjesz urlopem. Wypoczniesz i wena wroci. W bólach rodzą się najwspanialsze dzieła;) Twoje LO z mężusiem jest świetne!
    Buziaczki Kochana, wypoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja szukam fajnej jeansowej koszuli i przede wszystkim czegoś ciepłego na zimę! Taki miśkowy sweterek to coś idealnego dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bym nie przeżyła gdyby teraz ktoś w pracy mi powiedział że nie mogę malować paznokci 😁😁😁

      Usuń
  11. mam nadzieje ze pasja do malowania powróci i zobaczymy jak najwiecej nowych prac:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja praca jak zawsze bardzo mi się podoba,filmiki na YouTube są bardzo ciekawe i z niecierpliwością czekam na kolejne . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the details. Very beautiful.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Angeliko! Lo jest ładne i kolorowe, Ale tworzenie to ma być przyjemność dla Ciebie, A jeżeli nie czujesz żadnej potrzeby tworzenia, To nie zmuszaj się. Może za jakiś czas znowu poczujesz chęć do tworzenia, Bardzo ładny jest ten płaszczyk siwy - Kochana Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Futerko (mam nadzieję, że jest sztuczne)bardzo mi się podoba :)kliki, każdy artysta miewa fazy wypalenia...myślę, że to minie i wrócisz ze zdwojoną siłą :):*** trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, chyba każdy artysta przeżywa kryzys... Nie ma sensu chyba robić coś na siłę, jeżeli przestało Ci to sprawiać przyjemność. A może gdy trochę od tego odpoczniesz to chęć tworzenia wróci:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super abstrakcja! ;) Miłego, udanego urlopu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szykujesz się do wystawy, więc włożyłaś w to wielenstresu, wysiłku i wiele twórczej pracy, poza tym udzielasz się twórczo na wielu polach. To zrozumiałe, że przychodzi moment zmęczenia. Nie ma w tym nic niezwykłego. Trzeba odpocząć. Najgorsze to jednak myślenie, że muszą być z tego pieniądze, skoro masz je z pracy zawodowej. Chyba, że chcesz trafić do piekła dla chałturników :)
    Urlop potraktuj też jako odpoczynek od tworzenia, ale tak zupełnie, to powinno pomóc. Może nie jest za późno i się nie przetrenowałaś :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazy nie chodziło mi o to żeby się wzbogacić bo do tego nie dąże, ale z rysowanie nie mam nic. Kompletnie! :(

      Usuń
    2. Powiem Ci, że ja też nie mam z tego nic. Ja nawet robię rzecz jeszcze gorszą, nie sprzedaję i chowam to wszystko do pudełek :)

      Usuń
  19. Wydaje mi się, że to chwilowe ,,zmęczenie materiału'' i wena niebawem wróci ze zdwojoną siłą :)
    Praca podoba mi się bardzo jak wszystkie Twoje dzieła zresztą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję że będąc na urlopie odpoczniesz i nabierzesz siły. Może to chwilowe, ja miałam momenty że nie chciało mi się pisać na blogu.. ale mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz... myślę, że nie warto podejmować tak ważnych decyzji w momencie, kiedy jesteśmy w dołku. Negatywne emocje zawsze wpływają na nas źle i tyle. Może spróbuj wyrzucić z siebie właśnie za pomocą sztuki. Nie planuj, nie myśl co... tylko wyrzucaj z siebie wszystko co negatywne. Nawet gdyby to miało oznaczac zamalowane na czarno płótno z kilkoma kolorowymi akcentami...


    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  22. Perełko, praca jest piękna. I doskonale rozumiem Twój ból artysty... przeżyłam to samo jakiś czas temu i do malowania już nie wróciłam, mimo iż to kochałam... Nie wiem dlaczego, nie potrafię się zabrać ponownie. Mam w głowie pomysł i chęci, ale gdy biorę do ręki pędzel i farby czuję jakby dosłownie życie ze mnie uchodziło. Ręce stają się wiotkie, a ja bezradna...

    pięknego urlopu Ci życzę ;* odpocznij kochana, reset bardzo Ci się należy ;***

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D you are so cool :D I'll try to do more videos soon. I promisse :D

    another amazing post my friend. In love with you sellection. The denim jackets are phenomenal :D

    NEW TIPS POST | SPA DAY AT HOME?! Yes, Easy and Possible.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczna praca :* mam nadzieję, że to tylko przejściowy brak weny, może przełom nadejdzie po urlopie, tego Ci życzę :* udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szymciu Twoje LO bardzo wyraziste i energetyczne. Nie widzę w nim smutku i rozpaczy. Ale skoro rysownie i malowanie nie sprawia Ci juz przyjemności a stało się obowiązkiem stanowczo należy je wysłać na urlop. Ostatnio zyjesz bardzo intensywnie i nie dziwię sie że jetes zmęczona. Rękodzieło i praca artystyczna poczeka az sobie odpoczniesz i na pewno kiedys do nich wrócisz ze zdwojoną energią.
    Życzę udanego urlopu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Głowa do góry :) mam nadzieję że znajdziesz siły do tworzenia czegoś świetnego :) może po urlopie sytuacja się poprawi!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam Twoje artystyczne prace i uważam, że nie powinnaś rezygnować ze swoich pasji i marzeń! Odpoczynek na pewno Ci dobrze zrobi! Jest wiele osób, które Cię wspierają! Myśl o tym, co Cię cieszy a nie czekaj na szybkie wzbogacenie się dzięki pasji, to tak nie działa!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szymciu w życiu każdego artysty sa chwile zwatpienia, są dołki i poczucie wypalenia. Sa tez wzloty. Przyjdzie chwila, w ktorej stworzysz znowu cos pieknego iniepowtarzalnego. Odpocznij, zostaw za soba artystyczny swiat. Wr9c do codziennosci, do zwyklego zycie, zostaw pedzle. Inspiracja i vena wroci. Zycze Ci spokojnego urlopu. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na rysunkach to ja się kompletnie nie znam, ale widać na nim Twoje zaangażowanie :)
    Bardzo fajne rzeczy wybrałaś do wishlisty, poklikałam :)
    Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  30. A może potrzebujesz tylko krótkiej przerwy/odpoczynku i wena wróci? Myślę, że urlop idealnie Ci się teraz przyda :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Szymciu, piękne LO! trzymaj się Kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj niedobrze, że nie masz weny, ale na pewno za jakiś czas ona powróci i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  33. So original! I absolutely love the design of it! Thanks for joining us for the challenge on 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  34. what a wonderful pop of colors... thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpoczniesz na urlopie i wszystko będzie dobrze. ;) Ja właśnie z urlopu wracam, ale przed, też strasznie nie mogłam się doczekać wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana po prostu dopadł Cię kryzys! Ale to przejdzie:) Właśnie dziś miałam poruszony temat kryzysu na szkoleniu.>:)
    A co do garderoby jesiennej- zawsze jak zamawiam z chińskich stronek to utrafię z sukienką czy koszulą, ale nie z płaszczem:D
    Poklikane:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz talent - to prawda i rzeczywiście szkoda, żeby się on marnował, ale myślę, że nie ma sensu zmuszać się do aktu tworzenia jeżeli nie sprawia to przyjemności. Może z czasem wrócą chęci i radość... Trzymam za to kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  38. You're so great at creating art and should never give it up. Take a break, but be sure to start again once you feel inspired.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the colorful pieces! Thank you for joining 13arts blog challenge <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam 55 km to niezły wynik ! Fajnie, że macie wspólną pasję do rowerów, że możecie wspólnie spędzać ze sobą jeszcze więcej czasu. Życzę wam udanego urlopu w Polsce :) i czekam na kolejne niesamowite i kreatywne Twoje Moja Droga prace :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo pracy ale efekt końcowy piękny, makijaż bomba! :*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana, nic na siłe... czasem taka przerwa się przydaje. Wena powoli wróci, trzymam kciuki ;) Ostatnio miałam tak samo. Za to praca wspaniała, jak wszystkie inne! Poklikane. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  43. que pinturas mas bonitas, me gustan

    OdpowiedzUsuń
  44. Praca mi się podoba ;D! Ubrania natomiast są średnio w moim typie ;/

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle świetne <3
    Przepiękne rzeczy wybrałąs a twoje filmy z przyjemnością oglądam w wolnej chwili. <3
    Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna praca. Podoba mi się abstrakcja w Twoim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoja praca jest cudowna, efekt powalający :)
    Czasem taka przerwa jest potrzebna, zresetować umysł i serce, dać odpocząć łapkom. Kiedyś na pewno do tego wrócisz i to z pełnym i świeżym zapałem.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ej Mała, nawet nie mów że rezygnujesz z rysowania - może faktycznie masz zły okres i ta wena gdzieś znikła, ale Twoje prace są naprawdę bogate w różnego rodzaju emocje, które wyczuwa sie od razu.. już nie wspomnę o serduchu jakie w to wkładasz. Może kasy na tym nie ma, ale ja na Twoim miejscu przeczekałabym ten 'zly okres Artysy' i jednak nie kończyła z tym cudem na zawsze. Pamiętaj, że nawet w blogowaniu są chwile słabości;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie rezygnuj, fajne prace robisz,masz talent.kliki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Białe palto pasowałoby do mojej garderoby!
    pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Myślę, że artystyczna wena wkrótce powróci. Nie rezygnuj ze sztuki bo twoje prace są naprawdę dobre. Trzymam kciuki żebyś na nowo znalazła motywację.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna paletka :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzymam za Ciebie kciuki kochana <3
    Piękne robisz makijaże, rozwijaj się w tym dalej, bo masz talent <3
    Poklikane żabko <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedyś i ja rysowałam ale teraz brakuje mi na to czasu :(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  55. Ech... Sama przez całe wakacje nie sięgnęłam po żaden przyrząd do malowania, też czuje że opuściła mnie wena, choć pomysłów jak zawsze w mojej głowie miliony. :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie daj się temu. Każdy przechodzi momenty, kiedy po prostu nie może sie zebrać. Ja tak miałam z pisaniem, ale trochę człowiek odpocznie i od razu jest lepiej. Wracają i pomysły i ochota na to, żeby robić więcej.
    Gratuluję tych 55 km! Ja ostatnio przejechałam 25 i ledwo ducha nie wyzionęłam, ale był super!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też mam tak czasem :)
    W sumie masz rację ja też często chcę coś zrobić, mam pomysł a potem wchodzi "nie chce mi się" i jakoś dzień schodzi...

    OdpowiedzUsuń
  58. Scrap wspaniały, mówi wszystko!
    Kochana Szymko, wiem o co Ci chodzi i wydaje mi się, że po prostu musisz odpocząć. Ja też jakiś czas temu przystopowałam ze scrapem, bo nie sprawiał mi żadnej przyjemności. Ale odpoczęłam i chęci wróciły. Mam nadzieję, że u Ciebie też tak będzie, bo nie możesz zmarnować swojego talentu!! Trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Fabulous! Thank you for joining us over at 13@rts xx

    OdpowiedzUsuń
  60. Praca mi sie strasznie podoba, przepiekna jest. Życzę weny!!! 🎈

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochana doskonale Cię rozumiem, rysunek był moją pasją przez większą część życia, z tego względu poszłam na architekturę, skończyłam studia i wypaliłam się, a kiedyś potrafiłam robić nawet dwie prace w ciągu dnia. Mam nadzieję, że to wypalenie w Twoim wypadku to chwilowy stan, bo naprawdę jesteś utalentowaną osobą, ale u mnie trwa to już kilka lat, mąż chce, żebym znów zaczęła rysować, a ja jakoś straciłam do tego kompletnie zapał:/
    Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładne inspiracje. Wszystko bym przygarnęła. Makijaż mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)