sobota, 12 sierpnia 2017

297. Cute Look from ZAFUL Haul

Witajcie Moi Kochani, Moje Perełeczki! Dziękuję Wszystkim tym, którzy dali mi tyle wsparcia psychicznego. A tego na prawdę bardzo potrzebuję. Przy okazjii mogłam zobaczyć , kto na prawdę czyta moję posty. Na całe szczęście jest to nadal duża liczba co mnie cieszy.
Jestem pod ekscytowana, gdyż jutro jadę na Tatuaż! Tyle miesiecy już czekam i w końcu nadszedł ten dzień kiedy mój lewy rękaw zacznie się tworzyć. Już nie mogę się doczekać efektów i w końcu spełnie swoje marzenie o mega fajnym design na mojej lewej ręce. Miałam dzisiaj iść na rower, ale troszkę czuję się przeziębiona więc mój Szymcio radził mi zostać w domu. Natomiast sam on przejechał w dzisiejszym dniu 130km mimo tak silnego wiatru. Jestem dumna z Męża :)
Dzisiejszy post dotyczy przesyłki z Zaful, jaką otrzymałam niedawno i mogliście zobaczyć wszystko po krótce na moim Insta Story. Zamawiając te piękne Koralowe Body wiedziałam od razu, że będą idealne. Jak przyszły do mnie byłam absolutnie w niebowzięta! Jest śliczne i jakże świetnej jakości. Dekolcik jest dosyć duży, jednak mi on nie przeszkadza bo i tak noszę sportowe staniki i w moim przypadku wygląda to jak bluzka. Jednak dla bardziej odważnych można chodzić spokojnie bez stanika dla większej pikanterii. Jak widzicie na zdjęciu poniżej wziełam sobie kolejne transparentne okulary, tym razem okrągłe i bardzo mi się one podobają i szczerze mówiąc z wielką chęcią wstawiłabym sobie tam swoje korekcyjne szkła. Dodatkowo w paczce przyszły mi kolejne skarpetki od Evy Brown , tym razem z motywem dolara. Jak najbardziej je polecam. I ostatni przedmiot jaki sobie zamówiłam to kolejna Baseballowa Czapka z Daszkiem. Jest Idealna! Wszystkie produkty możecie zobaczyć bliżej na moim filmiku na Youtubie TUTAJ . Zapraszam do obejrzenia zdjęć
Hello My Dearest! My Pearls ! Thank you very much for all your support. I really need this , thank you for being here. I am so exited because tomorrow I am going for my tattoo! We are going to do my full sleeve tattoo. I cannot wait the results. So happy! Todays post is all about ZAFUL package I received. Who is following me on Instagram, everybody saw on Insta Story what I received. Today I will do close up for you. When I put this beautiful coral bodysuit in my shopping chart I already knewed its gonna be perfect ! Oh its so lovely! Its very high quality and it looks so nice. As you can see on the photos I got new Transparent lens glasses. They are so awesome and I feel so comfortable in them. I wish I could actually put my prescription lens up there. Why not? I also got funny Dollar Print socks from Eva Brown and great Baseball hat which I really Love ! You can see on my Youtube all of my close ups for this package HERE :) 










Wszystkie produkty możecie kupić tutaj:
All the products you can buy in links below:



Wszystkie produkty powyżej możecie również zobaczyć na filmiku TUTAJ 
Dont forget to check my Youtube channel HERE


A teraz uciekam Kochani na Wasze blogi i spać, aby się wyspać przed jutrzejszym tatuażem 
p.s. niedługo pojawi się tutorial mix mediowy hurraaa i Kochani będe wdzięczna za poklikanie w linki :*  Buziaki 
Okay Guys! I am off to your blogs now and then bed as I need my rest dream for tomorrow . Kiss xxxx





52 komentarze:

  1. we wszystkim kochana wyglądasz świetnie- body idealnie podkreśla Twoją figurę <3 a w okularach jest Ci bardzo do twarzy ;*
    Twoje posty zawsze czytam- i to dokładnie od deski do deski :D
    130km to naprawdę dużo! ja robię tyle samochodem i czasem jestem zmęczona... :P
    a co do tatuażu- z chęcią zobaczę <3 mam nadzieję, że podzielisz się efektami <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam wiesz o tym zresztą to pokazuje szacunek do drugiej osoby :) Zresztą z "R" da się żyć :) Wystarczy wierzyć i będzie dobrze :)
    Mnie na szczęście rzadko łapie i mam nadzieje że przeziębienie minie :) jestem ciekawa efektu nowego tatoo :) chyba tak to się też pisze ( sama mam w planach 3 ) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, w tych okularach wyglądasz zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary są świetne. Podoba mi się również kolor body.
    Najważniejsze to spełniać swoje marzenia. Tatuaż na pewno wyjdzie super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tych okularach. Body jest świetne, szkoda że mój rozmiar już wyprzedany bo byłabym skłonna zamówić sobie takie samo w tym właśnie kolorze. Jestem ciekawa jaki tatuaż sobie zrobisz, trzymam kciuki żeby wyszło pięknie i nie bolało :) Linki oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko, wszystkim, ale w koczku wyglądasz wyśmienicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tatuażu, mam nadzieję, że będziesz się chwaliła na blogu :D Body bardzo mi się podoba, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie moro przydałyby mi się do kurtki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Koralowe body jest cudowne! A kosztuje tylko 9$ - żal nie kupić :D Gdyby jeszcze figurę można było tak kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Body cudne ;) Ma przepiękny kolorek ;) A te skarpetki - genialne :D I stwierdzenie "wyglądasz jak milion dolarów" nabiera zupełni innego znaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też coś złapało, leżę i kaszlę :/
    Body piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te body są zajebiste :)
    wow 130 km? No to konkretnie :)Podziwiam :)
    A Ty wracaj do zdrowia ! :* I czekamy na efekt nowego tatuażu ;) Moja Śliczna !! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne body . śliczny kolor ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz we wszystkich ciuszkach zjawiskowo. Ciekawi mnie tatułaż, choć jak piszesz jestes przeziębiona, więc zbieg może sie oóźnić.
    Zycze zdrowka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne body, ślicznie Ci w tym kolorku, a skarpetki czaderskie!:)
    Ciekawa jestem Twojego nowego tatuażu, na pewno będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladna figura to we szystkim ladnie.Ubierasz sie swietnie a okulary sa
    fantastyczne.Rower uwielbiam i zawsze polecam wiec takie trasy po 130 km to wyczyn.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. love this post :)
    have a nice week :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Body rewelacyjne! A skarpetki jakie ciekawe. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to mówią: "ładnemu we wszystkim ładnie" i w Twoim przypadku to się sprawdza idealnie. Ponieważ mam słabość do okularów z racji wady wzroku, to Twoje oczywiście skradły moje serce. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urodzoną modelką jesteś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, myślę że większość czyta "od deski do deski" ;)choć komentarze czasem są nie do końca na temat, jaki nas interesuje ;)pięknie Ci w tym body, zamówienie udane, okularki extra :) klik $8.96;7.83;4.15;3.14

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie Szymcia znów robi tatuaż... Mam nadzieję że sie pochwalisz. No mężuś dzielny zrobić tyle kilometrów brawo. Spodnie boskie bardzo lubię motyw moro. Przesyłam Ci buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne body, skarpetuchy nie w moim stylu, ale ciekawy pomysł :D
    Co do tatuażu, to chyba nigdy się nie odważę go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Angeliko! Body jest bardzo ładne i kolor ma też ładny, Okulary są oryginalne. Czapeczka również Piękna. Naprawdę Trzeba kochać jadzę na rowerze żeby tyle kilometrów w jeden dzień przejechać. Kochana pozdrawiam Cię Serdecznie i trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz w tym body :) Bardzo podobają mi się wszystkie rzeczy, które tutaj pokazałaś <3 Trzymam kciuki by tatuaż wyszedł jak najpiękniej. Mam nadzieję, że pochwalisz się efektem końcowym.
    Nie miałam teraz czasu na blogowanie ani odwiedzanie innych blogów. Teraz widzę, że jakiś ważny post mnie ominął. Teraz lecę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpocznij i nabierz sił a wtedy znowu będziesz śmigać na rowerze:)
    To body jest bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jestem ciekawa nowego tatuażu :)
    Uwielbiam body - te są bardzo ciekawe !

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, a co będziesz robiła na ręce ? Jaki motyw ? ;)
    poklikane oczywiście piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Angeliko :) Właśnie wróciłam z wakacyjnego urlopu z Tatr (Zakopane), a u Ciebie przez ten tydzień tyle się działo ! Body bardzo mi się podoba. Świetne skarpetki, też lubię, takie zabawne :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetną figurę! I jak się mówi ładnemu we wszystkim ładnie :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, super wyglądasz! Styl, który prezentujesz MEGA mi do Ciebie pasuje - nie znam Cię, ale po ubiorach wnioskuję, że jesteś bardzo otwartą i pełną pozytywnej energii osobą. Uwielbiam takich ludzi! :D
    PS. Czekam aż pokażesz nam swój tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pasują Ci te okulary :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja zazdroszczę dresów, na moim tyłku niespecjalnie wyglądają, a żałuję, bo czasami do pracy przydałoby się coś takiego luzackiego.
    Mój chłopak ciągle powtarza, że musi sobie strzelić rękaw, ale powiem szczerze, że chyba wolałabym nie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdrówka Kochana! Trzeba wierzyć że będzie dobrze. Musi być! Urzekły mnie Twoje dresy moro... no boskie są!

    OdpowiedzUsuń
  35. To body jest prześwietne :) A skarpetki-dolary super :D

    OdpowiedzUsuń
  36. To body jest świetne :)
    Ładnie Ci w takich okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale to body na Tobie leży! <3 Cudo! <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylizacja :) Uwielbiam spodnie moro :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Body na świetny przód. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  40. Koniecznie pochwal się swoim rękawem, uwielbiam tatuaże! Sama myślę nad zrobieniem sobie rękawa, ale muszę to jeszcze dużo przemyśleć. Na razie nie mam żadnego tatuażu, ale marzę o tym już od 7 lat. :D Gratulacje dla męża! Ja podziwiam! Przy obecnym stanie sama ledwo daje radę pokonać 20. Uwielbiam rower, ale raczej nie przykładam się do bicia rekordów. Chociaż fajnie widzieć inną cyfrę. :) A stylizacja świetna! Bardzo Ci pasuje. Ja osobiście wolę chłodniejsze klimaty, więc przyjęłabym takie body w czarnym czy innym ciemnym kolorze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Kochana Moja nie ma na co czekać tylko robić !!! hihihi, ale z przemyśleniem to masz rację. Ja nie myślałam i teraz własnie wszystko muszę zakrywać hahah :) Buziaki :*

      Usuń
  41. To body jest świetne!! I jakie tanie, osiem dolarów to nie majątek..:)
    A takie okularki to mi się maaarzą!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie Ci w takiej opaleniźnie! Dobre skarpety! XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)