wtorek, 15 sierpnia 2017

298. Retro okładka - Krok po Kroku // Shein Wishlist

Witajcie Moi Kochani! Moje wspaniałe Perełki! Ja jestem po pierwszej sesji robienia tatuażu i jakże się cieszę! Byłam w szoku, że mnie nie bolało, a ogólnie to ciężko znoiłam ból. Nie mogę się doczekać jak Wam pokaże :) Jak się miewacie Kochani ? Mam nadzieję, że dobrze, ale jeśli źle to mam dla Was coś co mam nadzieję sprawi Wam przyjemność. Przygotowałam dla Was długo wyczekiwany Kursik/ Tutorial na technikę Mix Media. Na blogu Retrokraftshop ruszyło nowe wyzwanie więc możecie dołączyć się ze mną do zabawy. Jestem bardzo ciekawa czy zainspirujecie się moją pracą i mam nadzieję, że spisałam się na 5! Na wyzwanie postanowiłam wreszcie ozdobić swoją okładkę do swojego Art journala. Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia filmiku na Moim Youtube, gdzie zobaczcie krok po kroku jak zrobić taką pracę Mix Mediową. Dodatkowo w końcu pokażę Wam swoją pracownię :)
Do stworzenia mojej pracy użyłam ozdób od Retrokraftshop i niezastapionych Mediów od DecoArt, Zapraszam.
Hello My Dearest!I am after my first session of tattoo and I just cannot believe it wasnt hurt at all. That is so weird! So exited and cant wait to show you the finish piece. How are you keeping? I hope you well but if not I have some happy news for you. As you all requested a Mix Media tutorial Youtube movie I have created one for you guys! On Retrokaftshop blog there is new craft challenge so I hope you can join me as well and get inspired from my work. I have decorated my Art Journal cover and I used embellishment from Retrokraftshop and my favorites Medias from DecoArt. Don't forget to check my youtube for full step by step of this piece.





Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie w Retrokraftshop -KLIK



i Sandee & Amelie Challenges KLIK


Zapraszam Was na filmik tutorialowy czyli jak wykonać taką pracę - na YouTube TUTAJ 
Check my Youtube tutorial HERE








Nie wiem jak u Was, ale u mnie już koniec Wakacjii więc czas na Jesienną wishlistę wraz Shein. Zobaczcie co mam w planie na jesień jeśli chodzi o ciuchy :)
I don't know how it is at your place but our summer is fully over so I am preparing myself for Fall time of the year. Look my collection I chose from Shein. 


Mam nadzieję Kochani, że zajrzeliście na mojego Youtube :) Zachęcam Was do subskrypcji bo do końca Sierpnia trwa Rozdanie , więcej info tutaj 
A teraz Kochani uciekaw Wasze blogi odwiedzić :* Buziaki 
Kiss xxxx


53 komentarze:

  1. Świetna praca, trzymam kciuki :)i oczywiście wszystko sumiennie poklikane :***

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałą pracę stworzyłaś, super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik! W dziedzinie mix mediów jestem zielona, dlatego cieszę się że dzięki Tobie może i ja odważę się coś zdziałać w tej technice.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna - tak jak zawsze u Ciebie☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie, jak zawsze podziwiam! Chciałabym mieć chociaż część Twojego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oh que bonito, ¿lo has hecho tu? esta genial

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna okładka. Masz talent.
    Poklikalam w linki.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na tatuaż! Niestety leżę chora, ale z przyjemnością obejrzałam Twój tutorial i aż zachciało mi się coś robić, jak głowa przestanie mnie boleć, to wypełznę z łóżka. Zresztą i tak planowałam stworzyć coś na to wyzwanie, a Ty dodatkowo dałaś mi kopa :)
    Okładka boska wyszła, bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca. Przepiękne kolory. Napatrzeć się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pięknie Ci to wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta okładka. Jesteś mega zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak wygląda Twój nowy tatuaż:)
    Okładka super - bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kursik pewno sie przyda wiec dzieki a z kolekcji jesiennej bardzo podobaja mi sie buty i bluza.Masz gust!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylowa okładka, musiałaś się napracować :)
    Z propozycji Shein wpadła mi w oko ta jeansowa, pikowana torebka, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa praca powstała, super efekt. Podziwiam i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo a ile w sumie będziesz miała sesji? super że nie bolało :D ja tp bym pewnie kwiczała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było gdyby jeszcze dwie, ale chyba będą trzy albo cztery :( Myślę że byś nie kwiczała :* Moja nowa Tatuatorka jest bardzo delikatna <3

      Usuń
  17. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Twoją twórczość i okładka jest śliczna!
    Z ciuszków spodobała mi się kurtka:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko! Wspaniała okładka, Podoba mi się torebka którą masz w planie kupić - Pozdrawiam Cię bardzo Serdecznie i Kochana Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja myślałam że tatuowanie zawsze boli z tym że są miejsca gdzie bardziej i takie że ból jest mnejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. długie kurtki jeansowe chodzą za mną już od miesiaca, tylko ich cena mnie odstasza:)
    okładka piękna!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. od dłuższego czasu przeglądam Twojego bloga i każdy kolejny post coraz bardziej mi się podoba <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Ta fioletowa pasta na tej okładce wygląda super. Świetny film, chętnie zobaczyłabym więcej takich, bo lubię projekty DIY :D Ja bym coś w tym kółeczku jeszcze zrobiła haha taka sroka ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny notes! z chęcią bym taki przygarnęła ;) już Ci to mówiłam ale masz naprawdę wielki talent ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta okładka :) Wygląda jak taka dawna księga, która skrywa w sobie mroczne zaklęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa ta okładka :) A z wishlisty Shein wszystkie rzeczy bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna okładka! Ale trudno by mi było sobie wyobrazić, że mogłabym taką zrobić. Trzeba mieć talent! :)

    https://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wygląda :D
    Poklikane :D 43, 31, 17

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny jest ten filmik , wygląda prosto , tylko czemu mi tak nie wychodzi :-)
    Okładka wyszła rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja ,może spróbuj skopiować dosłownie krok w krok to jak zrobiłam na filmiku. Tak wejdzie Ci w dryg , ja tak się uczyła na początku i potem sama to wyczułam :* Buziaki

      Usuń
  30. jesteś taką utalentowaną osobą :) wszystko, co tworzysz jest po prostu piękne ;)
    a rzeczy wybrałaś cudowne, jak zawsze same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna ta okładka - taka inna, od razu przyciąga wzrok :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Zasubskrybowałam, obejrzałam tutorial,super!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy notes.Ciekawa jestem tego tatuazu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. merci de cette jolie créations , superbes reliefs ,
    merci de jouer pour Sandee & Amelie's , à bientôt NATE

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna okładka i propozycje.kliki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne fioleciki ! Super jest ta okładka :)) Cieszę się, ze jesteś zadowolona z nowych tatuaży i że tak bardzo nie bolało, czekam na prezentacje :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana mam tę zieloną bluzę i powiem Ci że jest mega ciepła! Ale wcale nie taka długa jak na zdjęciu..;/
    I podziwiam Cię za ten tatuaż! Ja bym się bała.:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow Świetna jest ta okładka. Do tego trzeba mieć talent.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurczę Szymka, gratki!^^ Naprawdę zajebiście wyszła Ci ta praca! Podoba mi się taki steampunkowy klimat! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje prace są cudowne- kolejna niesamowita rzecz, która wyszła spod Twoich rączek :)
    O super jestem ciekawa Twojego nowego tatuażu- ja w piątek po 14 latach zrobiłam sobie kolejny na nadgarstku i o dziwo tez wcale nie bolało . buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Okładka w świetnych kolorach! I ta łopata- banan na twarzy- to rzeczywiście poprawiła mi humor! Dziękuję za udział w wyzwaniu u SanDee&amelie's Steampunk Challenges!
    A takie botki z klamrami nabyłam na wiosnę- pierwsze co - to te klamry z paskami odcięłam, bo o wszystko się czepiały :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A very fine and sophisticated work. The colors are in a perfect harmony with the delicate layout!


    Hugs Senna

    OdpowiedzUsuń
  43. Szymciu moja, jak zawsze powybierałas super rzecz ;)
    i piękne wykonanie <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ekstra okładka! Piękne tekstury:) dziękuję za udział w moim Retro wyzwaniu i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)