wtorek, 4 lipca 2017

281. Rosegal Home Fashion // Beauty Face Routine

Witajcie Moje Kochane Perełki! Serdecznie Dziękuję Wam za tyle pomysłów na nagrywanie filmików na youtube dla Was! Oczywiście wszystko zrealizuję w najbliższym czasie i będą to filmiki po Polsku. Już się nie mogę doczekać, gdyż będe nagrywać już to na nowym mieszkaniu. A ponieważ naruszyłam już temat przeprowadzki to Kochane muszę Wam powiedzieć, że przez tydzień nie będzie mnie na Waszych blogach bo się nie wyrobię. Jak już się umebluję do Niedzieli to zapewnie w następnym tygodniu będe nadrabiać zaległości u Was :)
Jestem bardzo podeskcytowana przeprowadzką z tego względu, że przenosimy się do większego i lepiej oświetlonego mieszkania, gdzie w końcu w razie złej pogody będe mogła robić stylizację w domu. No właśnie, a jak jest z ' modą domową' ? Nie wiem jak wy Kochane, ale ja będąc w domu muszę czuć się wygodnie, ale i pięknie. Nie wyobrażam sobie chodzić 'brzydko' po domu. Bo przecież bycie i czucie się pięknym we własnej skórze jest jedną z najpiękniejszych rzeczy!
Na domową stylizację stawiam na wygodne legginsy lub joggery, najlepiej z motywem kwiatów. W takich spodniach z pewnością wybrałabym się też po mleko do sklepu. A kto lubi luźny styl, może takie spodnie wykorzystać do codziennego look. Uwielbiam krótkie bluzki, sweterki i bluzy , dlatego na domową stylizację wybieram modne wiązania na wygodnej i niezwykle przyjemnej bluzie. Wszystkie ciuchy i akcesoria są dostępne na stronie Rosegal.
Hello My Dearest Pearls! How are you? We are moving to a new apartment which is bigger and lighter and I am so excited about it . Because even when there will be a bad weather I will be able to do some great photos at home :) Cannot wait to move in! I cannot wait to enjoy myself in the new apartment. Btw, what do you like to wear when you are at home? Even though I am not going anywhere I still like to feel and look good. I choose nice joggers with flowers and nice and very modern strings on the Long Sleeve sweatshirt. Pants are so comfortable and nice! And the awesome sweatshirt is soft and cozy even though its short for belly :) Its cozy for summer time ! YES !








Dodatkowo z Rosegal wybrałam sobie śmieszne i mięciutkei skarpetki z Mopsem oraz piękną chustę o kształcie Madali. Gafa ze mnie bo myślałam, że to kocyk, ale potem przeczytałam opis produktu i okazało się , że to table cloth- czyli obruz. Ja jednak zatrzymam sobie to do ozdoby naszej wkrótce nowej sypialni :) 
From Rosegal I chose as well very funny and soft 3d print socks and lovely Mandala scarf. I am so dumm because I thought it was a throw , I didn't read the instruction write and I end up with the scarf but still I think I will decorate our new bedroom with it :) 
All products from this post you can see below:

Produkty dostępne w tych linkach:




Pod poprzednim postem Czerwona Filiżanka zaproponowała mi następny filmik o pielęgnacjii i już w głowie mam jaki filmik powstanie. I choć na okładce jest książka o Koreańskiej Pielęgnacjii, będzie to jednak pielęgnacja po mojemu, którą nauczyła mnie moja Mamusia:) Poniżej przedstawiam Wam produkty jakie między innymi znajdą się w mojej pielęgnacjii- czyli, Ruskie maseczki, od których się dosłownie uzależniłam! Jeden z najelpszych kremów nawilżających jakie kiedykolwiek używałam, a mianowicie Bielendia młodzieńczy blask. Następnie przedstawię Wam moją Esencję z Avonu oraz mój Olejek oczyszczający od Marion i ulubiony tonik od Ziajii Liście Manuka. Filmik już w krótce ! 
And here below are some of my Beauty products I use! Very soon I will post a youtibe vdeo regarding this :) 





Jeśli Kochane Macie jakieś propozcyje na zrobienie filmiku na youtube , śmiało piszcie! Dodatkowo Kochane proszę tradycyjnie o poklikanie w linki dla mnie :)

A teraz lecę spać, bo jutro znowu pakowanie, Buziaczki :*
I a off to bed now, but Thank you very much guys for being here !!! Thank you :) 


65 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się spodnie z takim wzorem

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice post and I really like the pictures!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fota u góry bloga! Zdradzisz mi jak zrobiłaś takie chmurki? Oczywiście poklikane. Fajne portki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chmurki ściągnełam z netu , a potem obrobiłam w programie PS :) :*

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobają te spodnie :) są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania wybrałaś :) Bardzo mi się podobają takie stylizacje :) Wygodne, na luzie a do tego fajne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego typu dresy w kwiaty :) tylko jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój! W domu też lubię wygodne ubrania.
    Cieszę się Kochana, że będziesz miała lepsze warunki. Mam nadzieję że pokażesz nam swoje nowe lokum.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu oby Wam się udało szybciutko przeprowadzić i urządzić na nowo. Fajnie tak czasem zmienić otoczenie. Ja też lubię "luzik" w domu , nic mnie nie może uwierać :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia :) Życzę powodzenia przy przeprowadzce :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ty pięknie się malujesz! Może właśnie rozważysz jakiś filmik w stylu "GRWM", w którym zaprezentowałabyś jak wykonujesz swój wizaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twoja jakość zdjęć :*
    Zapraszam na mój nowy post :) karolinaiwaniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, Ty nawet "po domu" wyglądasz pięknie ;* również uwielbiam takie kwiatowe leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szymuś kochanie! Jak Ty to robisz, że czas upływa, a Ty coraz młodsza się wydajesz?
    Zestaw domowy wygląda na wygodny, czyli taki jak lubię.
    Powodzenia przy przeprowadzce, mnie to czeka za dwa miesiące (i już się boję, chociaż wreszcie będę mieć własną pracownię z prawdziwego zdarzenia, a nie kącik w kuchni). :) Buziaczki Słoneczko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka moda domowa to ja rozumiem ! Zgadzam się z Tobą, że w domu trzeba wyglądać też pieknie, ale wygodnie :) Twój look jest tego dokonałym przykładem.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię produkty Babuszki Agafii

    OdpowiedzUsuń
  16. skarpetki z mopsem najlepsze ! wygląda prawie jak moja Mopsia :)
    Obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Angeliko! Spodnie i bluzeczka są bardzo Fajne, miłej przeprowadzki i Wszystkiego Dobrego na nowym mieszkaniu Ci Życzę - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę się w końcu rozejrzeć za tymi ruskimi maseczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tej książki. Mam nadzieję, że kiedyś ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  20. W domu biegam w dresach lub leginsach i specjalnie nie przywiązuje uwagi do tego jak wygladam. Najważniejsze to to, jak czuje sie sama ze sobą. Reszta mnie nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. był czas gdy uważano, ze co ruskie to kiepskie:)
    ale też używam kosmetyków z tej serii i firmy i jest świetna
    mozna polecać bez obaw:)
    w domu to tylko w legginsach i bluzie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię przeprowadzki :).
    Super, że będziecie mieć większe mieszkanie :).

    Ale Ty kusisz swojego męża ;).
    Ja obecnie noszę po domu bawełnianą sukienkę na ramiączkach :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie domowe stylizacje! Również używam tego toniku z Ziaji!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne spodnie! Ja również w domu wolę nosić wygodne spodnie żeby czuć się swobodnie. Chętnie wypróbowałabym rosyjskie maseczki. Jeszcze ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fajne spodnie! no ale i tak na pierwsze miejsce wysuwa się Twój zgrabny brzusio, co ćwiczysz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana głównie to jeżdżę na rowerze szosowym, ale ćwiczę też Jogę :* Buziaki

      Usuń
  26. I oby sie wszystko udalo. Zycze szczescia i spelnienia planow. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. W domu najlepiej postawić na wygodę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy :) A te maseczki uwielbiam :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam to samo. Nawet wiedząc że jestem w domu cały dzień ubieram się ładnie - i w sumie zawsze tak mogę gdzieś wyjść. Nie mam gorszych ubrań po domu - mam za to gorsze do malowania...

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko piekne.Spodnie super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie wyglądają rewelacyjnie! Jestem bardzo ciekawa pielęgnacyjnego filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your post dear ♥ You are really pretty !
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka idealna dla mojej nastoletniej córki, Spodnie - dla mnie a rosyjskie kosmetyki Agafii są cudowne. Z wielkim przekonaniem je polecam nie tylko maseczki ale również mydło, masło itd.
    Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. W domu to zawsze stawiam na wygodę, chociaż przyznaję, że nie zawsze jest to strój ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam taki sam styl co TY i również nie miałam oporu żeby w takiej "domowej" stylizacji wyskoczyć gdzieś na miasto! :) Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks a lot :D

    Love your pijama pants :D Nice skin care products. Love Ziaja :D

    NEW REVIEW POST | OMG!! Best BATH PRODUCT for DRY SKIN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Już się nie mogę doczekać kiedy ujrzymy choć skrawek Twojego nowego mieszkania ;) W takim Twoim przydomowym stroju spokojnie mogłabym wyjść do ludzi ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz :) Skarpetki urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG I love these floral pants and this whole "at home" look. You look so comfy in it.
    I clicked the links!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylówka Kochana, zdecydowanie Ci pasuje! :):*

    OdpowiedzUsuń
  41. Super produkty,bardzo podobają mi się te spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Trzymam kciuki za przeprowadzkę bo to spore wyzwanie. Jak się już człowiek ogarnie w nowym miejscu to jest cudnie ale początki bywają wyzwaniem. Świetny domowy look.

    OdpowiedzUsuń
  43. Perełko! Cudna jesteś - jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super figura! Spodnie szałowe! Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  45. W domu lubię czuć się luźno i wygodnie.
    Bardzo podobają mi się te kwieciste joggery.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  46. really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  47. Maseczki Babuszki Agafi najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie super, bardzo lubię takie "podomowe" ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje domowe stylizacje również muszą być wygodne. Stylizacja bardzo Ci pasuje. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładnie się nosisz po domu, trzeba przyznać :) Każdy mężczyzna z pewnością chciałby, żeby jego ukochana tak pięknie prezentowała się przed nim w domowych pieleszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Haha, śmieszniutki ten mopsik :D A spodnie mają bardzo ładny motyw kwiatowy. Ja w domu też lubię czuć się wygodnie, a zarazem w miarę ładnie. Zazwyczaj ubieram leginsy albo dresy, a do tego T-shirt lub jakiś crop topik.

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne te różane legginsy :)
    Wyśmienicie w nich wyglądasz :)
    Życzę powodzenia w przeprowadzce na " lepsze " :)
    Trzymam kciuki i czekam na kolejne relacje :)
    Pozdrawiam i mocno całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Legginsy są świetne :) Już nie mogę się doczekać Twoich filmików. Sama mam ochotę takie zrobić, ale muszę sobie zmienić laptopa na takiego z lepszą kamerką :)
    Natalia Forever

    OdpowiedzUsuń
  54. que pantalon mas chulo, buena eleccion de compra

    OdpowiedzUsuń
  55. A mnie urzekły skarpety w mopsy - najpiękniejsze psy na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Przyjemnej przeprowadzki Kochana Szymko- co za uroczy domowy outfit
    ( oczywiście we wszystkie linki poklikałam)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)