środa, 19 lipca 2017

Rosegal Fashion Whishlist

Witajcie Kochani ponownie! W tym poście chciałabym Wam pokazać niezbędniki Makijażowe i Urodowe jakie można znaleść w sklepie Rosegal. Sklep Rosegal nie tylko ma w swoim asortymencie produkty modowe i ubrania, ale również możemy znaleść dodatki do domu i niezbędniki w świecie makijażowym i urodowym. Serdecznie zapraszam Was na moją whishlistę Urodową Makijażową, właśnie z tego sklepu.

Zestaw Pędzli bez których nie mogę się nigdzie ruszyć 

Zalotka do rzęs, która ratuje mnie w 'rzęsowych' opałach- KLIK


Blender do blendowania makijażu- KLIK



Konieczny żel na moje paznokcie :) - KLIK


Podkładka do czyszczenia pędzli, która jest absolutnie niezbędna! - KLIK


Wspaniałe narzędzie do przyklejania rzęs, muszę się zaoopatrzyć :) - KLIK




Jeśli zdecydujecie się na zakupy w Rosegal to pamiętajcie o kodzie jaki mam dla Was. Wystarczy go skopiować i wpisać w miejsce przy zamówieniu :) 

Rosegalxie

11 komentarzy:

  1. Bez dobrych pędzli nie ma dobrego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzimy wiele znanych nam produktów :) Ten lakier do paznokci hybrydowych same posiadamy! Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle są świetne - polecam.
    Pozdrawiam wakacyjnie ☀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już się zakochałam w komplecie pędzelków! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle cudne :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że podzieliłaś się z nami swoim niezbędnikiem :) Warto kilka rzeczy wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też pędzle są niezbędnikiem! ;) Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle wyglądają super. Ich nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)