wtorek, 11 lipca 2017

283. Only Qeen / Oufit with Zaful

Witajcie Kochane Moje Perełki! Jak się miewacie? Ja odczuwam duże zmęczenie po ciężkim tygodniu. Już chciałabym żeby był weekend żeby trochę odetchnąć i odpocząć. Jak u Was pogoda? U mnie jest wręcz tragicznie... zero słońca i ciągle pada. Cieszę się, że chociać upał mieliśmy na naszym Ślubie, bo teraz w ogóle nie czuję tego, że jest lipiec. Z racjii beznadziejnej pogody nie mogę zrobić stylizacjii na dworze, jednakże mam nadzieję, że dzisiejsze zdjęcia zaprezentują dobrze ubrania od Zaful. Przy okazjii pokażę Wam część naszej sypialni :) Zapraszam

Hello My Dearest! How are you? I feel very tired after this long and hard week.  I really wish to have a weekend because I need to get good rest. How is the weather at your place? In ours it's absolutely Horrible! The weather is missiruble and I hate it . Due to it's raining outside I cannot go outside and make some good photos with Fashion Inspiration. I am very annoyed but I hope I will satisfy you with today's pics with clothes from Zaful.









Kto raz zamówi coś Zaful to się zakocha w tym sklepie. Ja jak narazie bardzo byłam zadowolona z rzeczy z tego sklepu i tak stało się i dzisiaj. Ubrania przyszły do mnie świetnej jakości i jestem nimi uradowana. Wybaczcie mi proszę, że rzeczy są pogniecione, ale dosłownie nie da się ich wyprasować na początku. Po paru praniach wracają do normalnego użytkowania. Nie wiem czemu tak się dzieje. W mojej paczuszce znalazłam Bomberkę z napisem na plecach ' Only Queen' . Ta kurteczka już dawno wpadła mi w oko i cieszę, że w końcu ja mam. Jest cienka, więc idealnie sprawdzi się na późną wiosnę lub chłodniejsze dni w lato. Do tego mam śliczny biały t-shirt z napisem' Super' . Świetna jest ta bluzka, dobry materiał i solidna. Nie prześwituję i to mi się podoba :) Dodatkowo wybrałam sobie czapkę z zamszu w kolorze nude. Ponieważ cudownie czuję się w kolorze czerwonym zaczełam kolekcjonować ciuchy właśnie w tym koloru. Wziełam sobie krótką bluzę z napisem ' Selfie' . Kolejna bluza, którą zaliczam do udanych :) I jak Wam się podoba dzisiejszy Haul?
Wszystkie produkty znajdziecie w poniższych linkach:

I know that once you order something from Zaful you cannot stop! You just want more :) I was always happy with the stuff I got from that shop and this time was the same. Clothes are high quality and I am so happy with them. I got this bomber Jacket I always wanted with sign ' Only Queen' . Its thin Jacket so it will be perfect for late spring or cold days during the summer. I also got very good T shirt with sign 'super' and its really super. Thick and nice quality. In the package I also got the Baseball hat and I really adore it! Because I am collecting red clothes now I got myself awesome sweatshirt with 'Selfie' sign. I love it ! It looks so great ! And how do you like my today's Haul? All clothes you will find in the links below :) 


 A teraz uciekam Kochani bo muszę nadrobić zaległości u Was. Buziaczki :* 
Okay Hunies xxx I am gonna check your blogs . Kiss xx



26 komentarzy:

  1. Cute haul from Zaful, enjoy your new stuff. :)
    Have a great day!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Zaful! ♡
    Świetna kurtka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta bomberka, chciałam ją zamówić, jednak ten napis niezbyt do mnie pasuje :D Bluzę z napisem "selfie" zamówię! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas ostatnio pogoda się poprawiła. Od czasu do czasu popada, ale później wychodzi słoneczko ;) Ta kurteczka ma piękny kolorek ;) Ach, i podoba mi się ten skrawek sypialni :D Ładnie wygląda ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chińszczyzna zawsze jest pognieciona i Bóg jeden wie, z czego to jest zrobione... teraz bawełnę z plastiku robią wiec.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje dzisiejsze propozycje są świetne :) Bardzo mi się podobają :) Luźny, wygodny a zarazem modny styl :) To jest to! Ps. Sypialnia rewelacyjna - duża, jasna i przestronna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sportowy look.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ubrania :) Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy Ci przyszły :) Ty zawsze potrafisz znaleźć tam takie cudeńka :) sypialnia bardzo ładna, jasna przytulna ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie kocham taką pogodę jaka jest teraz. Im mniej upałów i gorąca tym lepiej 💙☃️ (TAK, kocham zimę). Na czapke bejsbolówkę czekam, już od dawna mi się marzyła, w końcu słońce mnie do niej "zmusiło" i postanowiłam się w takową zaopatrzyć ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowo, świetna sesja;) A z tego co widzę sypialnia bardzo mi sie podoba, no i na poddaszu;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja. Podoba mi się :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwona bluza jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowo różowa kurtka jest totalnym hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! Ta pierwsza stylizacja bardziej w moim stylu, ale ta druga też mi się podoba :) Sypialnia zapowiada się ciekawie!
    A z pogodą u mnie różna, niedziela była piękna, ale od poniedziałku coś jest nie tak.
    Mam nadzieję, że w weekend porządnie odpoczniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta pierwsza stylizacja. A co do pogody to szkoda słów u mnie jest gorąco a potem przychodzi burza i tak w kółko wykończy mnie ta pogoda. Ściska mocno buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zestawienie ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczególnie w oko wpadła mi biała koszulka i kurtka ;) Ciekawe masz te nowe skarby w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Angeliko! Wszystkie rzeczy są wspaniałe, Ale najbardziej podoba mi się ta kurteczka.Masz ładną białą ławeczkę w sypialni - Kochana Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, same cudowności! Uwielbiam twoje stylizacje, zawsze są bardzo interesujące i nie wieją nudą. Bardzo podoba mi się czerwona bluza i zamszowa czapka, coś w moim guście :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne ciuszki, wyglądasz mega jak zawsze :* poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the combination of outfits! xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ciuszki :) Pasują do Ciebie :) Twoja nowa sypialnia prezentuje się super :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie rewelacyjne. Tez lubię podarte.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)