niedziela, 30 lipca 2017

291. Wisior Sutasz - Zaczarowany Las // Letni Makijaż

Witajcie Kochani Moi ! Wy moje cudne Perełki! Jak się miewacie? Ja już jestem na wykończeniu bo jutro finał Konkursu Fotograficznego Expressions, a ja nadal przemowy nie mam... masakra jakaś :(
Tak mnie zauroczył temat w szufladzie, że postaowiłam zrobić kolejną pracę na to wyzwanie. Mam nadzieję, że nadal Wam została tęsknota do moich rękodzielniczych prac? Tym razem postawiłam na technikę Sutasz. Być może wisior nie jest perfekcyjny, lecz mi się bardzo podoba i jestem zadowolona z niego. Na tę inspirację przygotowałam specjalnie makijaż idealny na lato, który wtapia się w tematykę zaczaowanego lasu.
Hello My Dearest! ! How are you? am a bit tired , well not a bit , so much more than that! It;s due the Expressions and I need to write my speech , oh lord ! Well anyway, I felt in Love with the Theme of the Szuflada Challenge and I decide to make another Handmade piece to it. This time I decide to make a Necklace made out of soutache technique . Maybe it isn't perfect but I like it very much myself. Due this challenge inspired me so mych I have made Summer Makeup Tutorial for you guys. Hope you will like it :) 




Swój wisior chciałabym zgłosić na wyzwanie w Szufladzie-KLIK


Na zdjęciu jak widziecie pofarbowałam Włosy na Czarny Niebieski. I powiem Wam, Kochani, że czuję się niesamowicie dobrze w tych ciemnych włosach. Zdecydowanie był to odpowiedni ruch jeśli chodzi o koloryzację :) Zapraszam Was teraz na mój filmik makijażowy z przymrużeniem oka i lekką dawką śmiechu :)
As you can see on the picture I have dyed my hair to Blue Black and I am so glad I did it. I feel so confident in it : ) Have a look at my Make up Tutorial on Youtube 






Napisała do mnie firma HOTBASIN z zapytaniem, czy nie zareklamowałabym ich strony na blogu. Na początku pomyślałam, aaaa zlewy to gdzie taka tematyka do mojego bloga?  Ale jak weszłam na ich stronę zauroczyłam się tymi uroczymi umywalkami i pomyślałam, żeby czemu nie podzielić się z Wami. Widzieliście kiedyś tak artystyczne i finezyjne umywalki?. Tak sobie pomysłałąm, że kiedy byśmy z Mężem mieli własne mieszkanie to chciałabym umieścić coś takiego unikatowego. Na stronie znajdziecie wiele kategorii jeśli chodzi o poszukiwanie idealnego zlewu hihihih, mnie najbardziej podobają się te Glass Sinks, tutaj parę przykładów:
I got correspondence from one company HOTBASIN which deals a different types of sinks and basin. First a thought, well its not the type of tea I want to put on my blog , but I changed my mind when I saw what they have. I have never saw such a beautiful and artistic sinks in my life. They look fantastic ! I think when me & my Hubby will move to our own place I wish to get one of those. They are truly amazing. Mostly I liked the one from Glass Sinks Category , here are my choices:



KLIK   KLIK    KLIK



A teraz uciekam Kochani wyspać się przed ceremonią, a wieczorkiem zajrzę do Was. Buziaczki :* 





46 komentarzy:

  1. Wisior jest świetny. Unikatowy. Idealnie wpisał się w tematykę wyzwania.
    Rzeczywiście dobrze Ci w tej kolorystyce włosów.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wisior, wspaniale wyglądasz, makijaż idealnie dobrany!:)
    Niesamowite te umywalki (poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystycznie skomponowalas zdjęcie. A naszyjnik cudowny od pewnego czasu bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. wisior jest piękny, bardzo rzadko zakładam coś na szyję. i zazwyczaj praktycznie tego nie widać, preferuję delikatną biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior przepiękny! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wisior :)
    Powodzenia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym włożyła do ust jarmuż i napisała "wege smutki" hahaha :D a tak poza moimi dziwnymi porannymi rozkminami... piękny makijaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę dziwny ten wisiorek, nie czuje go 😜 Umywalki za to są urocze i chętnie bym taką postawiła w swojej łazience 😊👌 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wisior.Świetna kolorystyka. Cudownie wygladasz w tym makijażu .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęskonota i to jeszcze jaka!!!! Cudny wisior:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! I fantastyczny wisior!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny, no zachwycający, ta zieleń! A makijaż śliczny, taki lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wisior :) również Twoje prace :) ale te umywalki są czaderskie :) klik $296.99;209.99;219.99

    OdpowiedzUsuń
  15. No to pisz przemowę, a nie na blogu siedzisz 😉 Cudne zdjęcia 😚😍😍😍 zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wisior rewelacja.CUDNY!!!Masz talent w tworzeniu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż ładny :) bardzo oryginalne te umywalki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój makijaż jest obłędny Szymko- do tego cudownie komponuje się z naszyjnikiem buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Your make up is stunning! I love the color!

    OdpowiedzUsuń
  20. Angeliko! Wisiorek jest Super, A umywalki są Urocze - Kochana pozdrawiam Cię bardzo Gorąco buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy makijaż i świetne zdjęcia.
    A wisior wyszedł Ci po prostu przepiekny.
    Gratuluję Szymko i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepięknie wyszłaś! nie wiem co ładniejsze: wisior czy Twój makijaż

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyjątkowy wisior, wspaniałe kolorki. Powodzenia i trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  24. wisior robi wrażenie :) umywalki bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię technikę sutasz ;) piękny wisior stworzyłaś kochana ;) praca jak zawsze cudo! ;**
    a umywalki unikatowe faktycznie :) wyróżniają się :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny naszyjnik!! Miałam kiedyś podejście do sutaszu i straciłam cierpliwość przy tym. Naszyjnik poszedł do kosza:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sutasz to technika która od zawsze mnie fascynowała. U mnie nadal czeka na swoje pięć minut , ale Twój wisiorek bardzo oryginalny, podoba mi się .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wisior wygląda super, bardzo fajnie wyeksponowany dzięki makijazowi. :) Chciałabym mieć kiedys taką oryginalna umywalkę w swojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie śliczne umywalki :) Ja tęsknie do Twoich prac !!!! Wisior fajny, nieoczywisty a tym samym pobudzający dla wyobraźni. Makijaż jest cudny ! Powiem Ci, że naprawdę fajnie w tych czarnych włosach. Dużo lepiej niż wcześniej :) Może dlatego że ja lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wisior! Piękny makijaż!
    Umywalki bardzo oryginalne!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. W czarnych włosach wyglądasz przepięknie i do tego ten makijaż no Kochana cudownyyy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy wisior w pięknej stylizacji.
    Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia wyszły KAPITALNIE.
    Nie nie mogę się napatrzeć.
    Może dlatego ze wszystko jest dobrze dopracowane.
    Makijaż, dodatki, genialny wisior...!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wisior śliczny ! Pięknie dobrałaś do niego makijaż. Umywalki też fajne, też mi się taka marzy :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Uroczy wisior, piękna kolorystyka i ciekawy kształt, lubię oglądać sutaszowe prace, sama niestety ich nie robię i tym bardziej Twoje umiejętności robią na mnie duże wrażenie. Makijaż pierwsza klasa i pięknie wykonana fotografia - widać że to Twoja pasja. Ściskam i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawie się prezentuje ten wisiorek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)