piątek, 21 lipca 2017

288. Zaczarowany Las w szufladzie / Wishlist Shein

Witajcie Kochani. strasznie u mnie z wena. W ogóle nie czuję pociągu do tworzenia,  ale być może jest to spowodowane tym, że ciągle rysuje na wystawę i jestem już przeżyta tym... To wyzwanie, które pojawiło się w szufladzie - zaczarowany las i bardzo mi się spodobało i miałam mnóstwo pomysłów. Niestety, próby z modelina zakończyły się kompletna lipa. Więc wzięłam się za moją ulubioną technikę czyli mix media. Jak zawsze użyłam produktów od DecoART .Stworzyłam leśny, zaczarowany wpis do mojego Art Journala. Mam nadzieję że Wam się spodoba mój Magiczny las.
Hello My Dearest! I am trying to create something but I feel no power and no ideas for new crafty and arty stuff. I guess it's just because I have my wn Exhibition soon and I do loads of drawings and I feel I have enough for a while. But still few to go . Anyway I saw the challenge on szuflada blog and I thought I need to create something. I tried polymer clay but did not work, but I got my mix media technique in place and imidiatley I felt like home i Crafts. I hope you will like my new Mix Media Art Journal pages. I used DecoArt Medias to create the background and extra effects( Acrylics, paste, dimmiensonal effect, crackle glaze, mist ect) 







Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie W Szufladzie-KLIK



A teraz chciałabym Was zaprosić na moją whishliste ze sklepu Shein. Jak zrobiłam pracę w zieleni to chyba czuję w kościach, że nadchodzi Jesień. Z ciężkim bólem to stwierdzam, ale chyba Lata już nie będzie i zagościła u mni jesienna Aura. Jednakże ze sklepu Shein mam dla Was trochę Inspiracjii z zielenią, ale jeszcze prypominająca nam lato. Jak się Wam podoba?
I want to show you now my whishlist from Shein. I have made my craft in green colors and I feel like the autumn is comming. I choose some extra stuff from Shein in green color Theme. Do you like it? I love it myself :) 







Cactus Pillow- KLIK

A teraz uciekam na Wasze blogi Kochani moi :* Buziaczki Wam przesyłam ! A niedługo - filmik z naszej wyprawy na górę Świętego Patryka! 

Buziaki , ps. będe wdzięczna za poklikanie w linki




55 komentarzy:

  1. Niesamowite! Super :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana piękna praca, niesamowicie mi się podoba :) jesteś mega zdolna :) pomagam $5.00x4; 9.00; 6.00

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot :D

    so amazing as usual. Love all of your choices :D

    NEW WISHES POST | OMGGG Beauty NEWS to TRY NOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mroczność to Twój znak rozpoznawczy;) Rewelacyjna praca! Obejrzałam trochę mix mediowych kursików, ale to raczej nie dla mnie, wolę podziwiać u Ciebie.
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, bardzo tajemniczy, magiczny, a te kolory takie głębokie.
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta praca. Fajne są te poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamo! Czad!Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pracami! Mega mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo! Czad!Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pracami! Mega mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna praca :) to rzeczywiście zaczarowany las :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten kaktus na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tylko podoba mi się ten wpis ale jestem nim całkowicie oczarowana .Piękny ,idealnie dopasowany do tematu i tajemniczy .Z trudem opuszczam Twój post i odrywam wzrok od piękna .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Angeliko piękna i niezwykła praca ! Prawdziwy zaczarowany las. W Mix Mediach jesteś mistrzynią :)
    Pozdrawiam cieplutko i weekendowo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne 😊 Ja nie bawię się takie rzeczy, bardziej skupiam się na plakatach i grafikach 😊👌 Widzę, że dalej masz "manię" na kaktusy 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna praca! Piękna kompozycja, pełna tajemniczości.
    Z zielonych inspiracji najbardziej przypadł mi do gustu wisior, jest super!
    Poklikane, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako że ja lubię zieleń w e wszystkich jej odcieniach , to dla mnie zaczarowany las jest super.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne dzieło Szymciu. Przadziwie zaczarowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, leśna praca - bardzo pomysłowa i niebanalna kompozycja.
    Podoba mi się mnogość detali, ciekawa kolorystyka oraz magiczny klimat tej pracy.
    Szymcia, pozdrawiam cieplutko i przesyłam upalne promienie krakowskiego słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurde, Ty to masz kreatywność na wysokim poziomie. Kolory, efekty, ozodby - szacun! Ja jestem pod ogromnym wrażeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. These post and pics are so cute!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikane, US$5.00 US$5.00 US$9.00 US$6.00 US$5.00 US$5.00
    proszę o to samo u siebie http://www.babskikacik.pl/2017/07/newchic-oczekiwanie-na-zamowienie-i.html

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, praca jak zawsze jest piękna, idealnie dopracowana ;* zachwyca wręcz ;**
    a z SheIn wybrałaś same cudeńka ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna praca Szymciu - talent masz - buziaki ślę i biegnę dalej - Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze cudowna praca, pięknie wygląda! ❤❤ Case na telefon świetny, haha :D Z chęcią bym taki przygarnęła :D Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny ;) Niezwykle klimatyczny ;) Aż się czuje zapach mchu i lasu ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna praca, zachęca aby przejść się do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ten twój magiczny las!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie umiałam robić takich rzeczy. Zdecydowanie mam do tego dwie lewe ręce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna praca od razu rzuca się w oczy :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Magiczny Las zapiera dech w piersi, jest przepiękny!! A podusia najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. ojapierdzieleeee jesteś geniuszem :D cudeńko *_*

    OdpowiedzUsuń
  31. This is the pretties forest diy I have ever seen. Really looks incredible!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Interpretacja zaczarowanego lasu wyszła Ci fantastycznie :) Kochana nie strasz mnie brakiem lata, ja mam kaczkę do wypróbowania a w zimnej wodzie tego nie zrobię :D Z zestawienia najbardziej podoba mi się wisior, oczywiście zadanie wykonane i linki po klikane :) Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny wpis i te kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój magiczny las - cudowny !!!!! Buziaczki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna praca!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny jest ten magiczny las!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, ta praca jest przepiękna! Uwielbiam Twój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczne dzieło!!! Bardzo podoba mi sie twoja nowa szta graficzna bloga. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak - taki magiczny las jest fantastyczny! :)
    Świetnie Ci ta interpretacja wyszła!
    Zieleń zdecydowanie na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ to cudna praca Perełko! Wena jak najbardziej!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały, pełen magii wpis!
    Miłego weekendu Szymciu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna praca jestem oczarowana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowity jest, Piękny wisior, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczna praca. Prawdziwie zaczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ależ piękny i tajemniczy wpis!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)