niedziela, 9 lipca 2017

282. Kartka na Urodziny // Lemon Dress from Zaful

Witajcie Moje Kochaniutkie ! Parę dni mnie nie było, a takie kolosalne zaległości mi się narobiły! Tyle maili nie przeczytanych, tyle zdjęć nie wykonanych, do tego sprawa z konkursem fotograficznym , a odwiedzenie Waszych blogów to już nie wspomnę. Niestety i ten tydzień wygląda, że będzie bardzo burzliwy , więc musicie mi wybaczyć chwilową nieobecność na Waszych blogach. Na pewno nadrobię zaległości za parę dni :)
Jak wygląda u mnie sytuacja? Otóż nareszcie się przeprowadziliśmy! Ależ ja jestem szczęśliwa, gdyż mieszkanie jest bardzo przestrzenne i jasne, a na tym nam najbardziej zależało :) Pod poprzednim postem prosiłyście mnie o tour w naszym mieszkaniu i tak też zrobię w najbliższych dniach, żebyście mogły zobaczyć jak teraz mieszkamy.
Dzisiaj wpadam szybciutko do Was zgłosić, że żyję i mam się dobrze i przy okazjii pokazać Wam moją najnowsza pracę -karteczka wykonana dla Mojej Teściówki z okazjii urodzin. Zapraszam
Hello My Dearest! As you now We have been moving to a different apartment so that is why I have no chance to visit your blog but I will do that in a few days. This week will be very busy again , but I am so happy because We finally moved to new apartment and We love the new place. It's awesome! I will do some tour soon. Today I want to share with you Birthday card I made for Simon's Mum. I used my favorite mediums from DecoArt and I think that yellow color is well representing my Mother in Law. She is warm, kind and very energetic woman. Have a loook :)  





Do karteczki użyłam moich ulubionych Mediów od firmy DecoArt -klik

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w SnipArt-klik


Jak widzicie w karteczce przeważa kolor żółty gdyż właśnie ten najbardziej kojarzy mi się z Mamą mojego Pączusia. Jest ona bardzo energiczna, ciepła i pozytywna i myślę, że ten kolor odzwierciedla jej wesołą Duszę. A Wy Kochani lubicie kolor żółty? Ja bardzo, szczególnie na ubraniach, a w Zaful mają cudne sukienki, które mają elementy właśnie w tym kolorze. Zobaczcie co mi się podoba:

This Birthday card is full of yellow and so are the Lemon Dresses from Zaful  . Do you like the yellow color? I personally love to have it on my clothes, have a look what is my choice and scroll down to get the code for shopping in Zaful for your LEMON DRESS-klik :) 






Do tego Zaful ma kupon na zakupy do wykorzystania, wystarczy wpisać  ZFEN

Want to be the more fancy in this summer? Just do it! Discover our newest summer arrivals! Surprise code: ZFEN



A teraz Kochani uciekam spać, bo ciężki tydzień mnie czeka, tym bardziej że dzisiaj przejechałam 60km na swojej noej kolażówce. Tak ! Nareszcie ja mam:) Niestety MT bike czeka teraz na górskie wyprawy :)
Okay Hunies, I need to go to bed as I am very tired especially I have reached 60k on my new Gorgeous Felt Road Bike ! I will see you soon Huns xxxx Kiss xx


I tym sportowym akcentem zostawiam Was Kochani, będe wdzięczna za kliknięcia. Buziaczki Kochani :*:*:*




45 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na fotoleracje z nowego mieszkania;) A karteczka śliczna, teściowa na pewno się bardzo ucieszy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki śliczne :) w moim guście. Uwielbiam twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka - pełna lata i ciepełka!
    I fajne sukienki.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka jest przepiękna, ja bym się bardzo ucieszyła z takiego prezentu, widać ile serca włożyłaś w jego wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna Ci wyszla ta karteczka :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka po prostu genialna! :) podoba mi się także ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta kartka, zazdroszczę Ci tego talentu, podziwiam :D Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta kartka ;) Gdybym miała takie zdolności jak Ty to na panieński koleżance pewnie sama bym zrobiła jakiś ciekawy prezent ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakowało mi tych Twoich papierowych prac🙂 Ciekawa jestem nowego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka super !! Ciesze się , że przeprowadzka już za Wami i jesteście w swoim wymarzonym M. Z niecierpliwością czekam na fotki z nowego lokum. A te sukienki sa super !!
    Gratuluje kondycji - 60 km na kolarzówce dla mnie rekord świata
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka :) Wspaniale połączyłaś te kolorki :) A ubranka wybrałaś bardzo energetyczne i letnie :) Super :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane
    Praca mi się bardzo podoba ;D Wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie. Mega! Zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka bardzo oryginalna jak na Ciebie przystało.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam z ciekawością na Wasze nowe lokum :).

    Kartka jest cudna :).
    Lubię żółty kolor zwłaszcza w połączeniu z brązowym :).

    Fajne te cytrynkowe ubrania :).

    Rower, super sprawa :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka przepiękna. Nie mogę się doczekać zdjęć z Twojego nowego mieszkania:) Podobają mi się te lemonowe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za cudowna karteczka - uwielbia te Twoje maleńkie dzieła :-)
    Ile cudownych pełnych limonek rzeczy :-D Mam nadzieję, że przeprowadzka przebiega bezproblemowo :-) Ja dopiero teraz nadrabiam po powrocie blogowe zaległości.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Angeliko! Świetnie że jesteś zadowolona z mieszkania, Bo mieszkanie jest naszym Azylem i musimy się w nim czuć dobrze, Karteczka Jest Piękna, Kolor Żółty lubię - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko i życzę Ci dalszego miłego wicia swojego Gniazdka

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka jest śliczna !!! Sukienki w żółtym kolorze - takie jak lubię ! Teraz jak się przeprowadziliście to pewnie będziesz "szaleć" w nowym mieszkanku i je urządzać po swojemu ?! Pozdrawiam i ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna oryginalna karteczka!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Teściowa będzie przeszczęśliwa, jak dostanie Twoją kartkę urodzinowa, jest przepiękna.
    Lubię żółty kolor, ostatnio nawet nabyła żółte spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karta wyszła świetnie :D czekam na tour po Waszym nowym mieszkaniu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna kartka.Świetna kolorystyka.Piękne sukienki.Ja w tym roku jednorazowo przejechałem najwięcej 48 km a chciało by się więcej ,tylko czasu mało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka! Co prawda nie w moich kolorach, ale to przecież nie dla mnie;)
    Czekam na fotki z mieszkana. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nawet nie mam czasu na rower...:( Kartka przecudowna . Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Niecodzienna, bardzo oryginalna kartka! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Snip Art

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna karteczka! :)
    60 km to niezły dystans, gratuluje!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna kartka :) Będzie dobrze, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kartka. Wspaniały prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  29. cześć Perełko ;* tylko kilka dni Cię nie było, a ja już zdążyłam się za Tobą stęsknić ;) kartka piękna, jak zawsze jestem zachwycona ;) śliczne są te cytrynkowe sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem bardzo ciekawa, jak się urządziliście :) A kartka jest super, ten żółty pasuje tam idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna jest ta kartka - uwielbiam takie niebanalne gadżety :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna kartka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. I znowu zrobiłam wielkie oczy na widok Twoich prac! :) Przeprowadzka do nowego mieszkania musiała być bardzo ekscytująca! Jasne wnętrze to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana ! :* Moja ! :*
    Kartka jest prześliczna ! :*

    Buziaki Najpiękniejsza !! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Teściowa będzie na pewno zadowolona, kartka jest piękna ! Czekam na relację z waszego nowego mieszkania :) 60 km na kolarzówce robi wrażenie, masz Moja Droga kondycję !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Cute lemon dress. :)

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt! Serdecznie pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kartka fantastyczna !
    Ja też się nie mogę doczekać zdjęć z Twojego nowego mieszkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna karteczka, gratuluję przeprowadzki, na pewno super się bawicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)