czwartek, 27 lipca 2017

290. SammyDress Haul! Nowe Gadżety ! // Zapowiedź z Wishtrend

Witajcie moi Kochani, zapraszam Was dzisiaj na post z przesyłką od Sammydress. Powiem Wam szczerze, że ten sklep absolutnie mnie zaskakuje swoją jakością i jest moim ulubieńcem jeśli chodzi o nowe technologie czy fajne gadżety. Na pierwszy plan idzie mój strój kolarski. Miałyście okazję zobaczyć mnie na Instagramie, jak wyglądam ze swoim ukochanym rowerem.
 Kupiłam sobie jerseyka z długim rękawem i długie thighty. Nie są to bib thighy ale są świetne.
Pamiętacie jak narzekałam że zamówiłam za mało poszewek na poduszki? Tym razem nie odpuściłam i kupiłam sobie kolejną do kompletu. I wygląda cudnie! Na filmiku możecie zobaczyć jak mój salon wygląda!
Hello My Dearest ! Today I would like to share with you a package I got from SammyDress. I have to admit that this shop surprise me so positively and I have to say that is my favorite shop when it comes to new gadgets. First plan shows my best buy. My all set for my road cycling. I got long sleeve Jersey shirt and long tights. These are not Bib Tights but still they are great! Amazing quality! Make sure you will check the video :) Do you remember how badly I regretted that I did not buy another pillow case from SammyDress? Well this time a got it right and got the third one. Check my video as I show little bit of our living room 


Filmik Obejrzecie TUTAJ
You can watch the movie HERE










Od Sammydress otrzymałam również cudowny pędzel owalny. Przeszukałam i jest to firma Maange, firma od pędzli. To jest mój ulubiony pędzel i muszę kupić sobie takich więcej,  zdecydowanie!  O różnych wielkościach oczywiście i na pewno kolejny filmik makijażowy będzie się tworzył.
Dodatkowo otrzymałam Selfie Lampkę do telefonu, ale niestety ja Gafa nie preczytałam, że jest to do Iphone. Ale lampka się nie zmarnuję bo niedługo będzie w moim Give Away-u. Bądźcie czujni!
Ostatnia rzeczą jaką chciałabym pokazać jest ta cudowna przenośna lampka. Lampki nie trzeba podłączać do prądu, gdyż ładujemy ją za pomocą kabla USB. A to oznacza, że taka lampkę możemy, zabrać ze sobą dosłownie wszedzie! Lampka ma trzy poziomy jasności światła i można ją do woli zmieniać. Koniecznie obejrzyjcie mój filmik na YouTube. Tam wszystko pokazuje z bliska.
From SammyDress I got also amazing Oval Brushes that I use to apply foundation. So far It's my favorite brush for doing make up. It makes flawless and even finish look which I am very happy about. Brush is from Maange Brush which makes brushes for make up. Difently I want to get some more brushes from Sammydress. I also received high quality Selfie Lamp to Iphone and very good Led lamp. It's so amazing because it's very light and you can move from place to place. You just need to use your USB cable to charge it well and then you can take your lamp where ever you want ! Isn't tat great? I am so happy with this product! It will be great for camping but also it's great for me when I want to do some art work in the living room. Highly recommend that Light to you Guys. Really Best Buy! If you want you can change different lighting so it will always satisfy your needs. Make sure you will watch my video on Youtube to see how it works.




Kochani Moi Cieszę się bardzo, że spodobał się Wam krem Klairs od Wishtrend i cieszę się, że tak wiele z Was już zapoznała się z Koreańskimi produktami i pielęgnacją. Sklep Wishtrend ma do zaoferowania nowość, która wkrótce pojawi się w sprzedaży. Ja jak najbardziej chcę skorzystać z tej okazjii i wypróbować nową Wodę. Jest to woda, która przygotowywuję skórę do dalszych zabiegów.  Zabieg złuszczający sformułowany z kwasem migdałowym, który działa delikatnie nawet na wrażliwej skórze. Usuwa martwą skórę w celu zwiększenia efektów następujących produktów do pielęgnacji twarzy, pomaga wyrównać wszelkie zgrubienia, usunąć szorstką skórę i sprawia, że cera staje się gładka i usuwa przebarwienia.. Jest to dokładnie Mandelic Acid 5% Skin Prep Water 
Dla Kogo?: Skóra wrażliwa, sucha skóra i skóra trądzikowa
Składniki: Mandelic acid, Beta-Glucan, Panthenol, Centella Asiatica Extract, Houttuynia cordata Extract 
Full Ingredients: Water, Mandelic Acid, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Panthenol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Sorbitan Sesquioleate, Centella Asiatica Extract, Houttuynia Cordata Extract, Sorbitol, Dimethyl Sulfone, Chlorphenesin, Sodium Citrate, Arginine, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Collagen, Carbomer
Sposób Użycia: Po rytualnym oczyszczeniu twarzy wstrząśnij buteleczkę z Wodą. Nałóż produkt na wacik i przetrzyj nim skórę. Możesz używać go więcej niż 3 razy w tygodniu, ale należy dostosować do swoich potrzeb skóry. 
A Wy co myślicie? Ja już jestem podekscytowana tym produktem i nie mogę się doczekać jak listonosz przyniesie mi paczuszkę z moją Koreańską Wodą pileęgnacyjną. Jeśli jesteście zainteresowani Koreańskimi produktami, wszystko znajdziecie na stronie Wishtrend ---- TUTAJ





[BY WISHTREND] Mandelic Acid 5% Skin Prep Water 

An exfoliating treatment formulated with Mandelic Acid, which works gently even on sensitive skin. Removing built up dead skin to enhance the effects of following skin care products, it helps even out a dull and/ or uneven skin tone, and smoothens rough skin.
Recommended for: Sensitive skin, dry skin and acne-prone skin 

Key ingredients: Mandelic acid, Beta-Glucan, Panthenol, Centella Asiatica Extract, Houttuynia cordata Extract 

How to use: After cleansing, apply an adequate amount of product to the skin and pat lightly to absorb. If more effective exfoliating is desired, saturate a cotton pad with product and use it to wipe the skin. You can use it more than 3 times a week, but please adjust it according to your skin type. If use in the morning, use sunscreen.



Full Ingredients: Water, Mandelic Acid, Butylene Glycol, Beta-Glucan, Panthenol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Sorbitan Sesquioleate, Centella Asiatica Extract, Houttuynia Cordata Extract, Sorbitol, Dimethyl Sulfone, Chlorphenesin, Sodium Citrate, Arginine, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, Hydrolyzed Collagen, Carbomer

Kochani Moi, a teraz uciekam spać bo mam ciężkie dni przed sobą za sprawą Expressions bo w tę niedzielę mamy finał, a ja jeszcze przemowy nie napisałam :(  Okej uciekam już i jutro do Was zajrzę :* Buziaczki P.s. Będe wdzięczna za poklikanie w linki :* 


51 komentarzy:

  1. Te pędzle bardzo popularne się zrobiły, ja jednak nie mogę się do nich przekonać :D Poszewka bardzo mi się podoba, chociaż kompletnie nie pasowałaby do mojego wnętrza... niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie bardzo polubiłem się z tego typu pedxlami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest ta woda... I ten pędzel mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki są bardzo ładne, dobry wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja koreańskie produkty uwielbiam myślę że będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszewki mi się podobają, pomagam - 14,40$, 7,57$, 6,52$, 46,38$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na Sammydress zamówiłam ciuszki i niestety troszkę się rozczarowałam. Ale portfel, który też znalazł się w wybranych przeze mnie rzeczach, był pozytywnym zaskoczeniem. Może trzeba tam bardziej zwracać uwagę na gadżety i dodatki niż ubrania ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój, ale rower wymiata, rewelacyjny :)pomagam $7.57;14.40;6.52;46.38

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne gadżety Perełko ;) nawet w stroju kolarskim wyglądasz pięknie i kobieco ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się Ciebie ogląda i słucha :)) Poszewki są świetne, zdecydowanie w moim stylu. Lampka też super !
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jakiś czas temu miałam kupić sobie te pędzle, ale nie jest co do nich przekonana. Nie uwiodły mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Stroj na rower cudenko,poszewki w moim stylu.A wogole stale cos tu jest cos nowego wiec blog jest ciekawy.Wygladasz slicznie, mloda i zadbana dziewczyna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Angeliko! Komplecik do jazdy rowerem jest ładny, Z rowerem tworzysz piękny duet, Pędzelki są ładne, Ale ja nie używam pędzelków. Poduszki są oryginalne - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka laska z Ciebie na tym rowerze - lans na całego :)
    czemu nie - kto jak nie Ty ma dobrze wyglądać i na rowerze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przymieżam się do zakupu nowych pędzli, może i ja się skuszę. Świetnie Ci w tym kolarskim stroju, doskonale dobrany do figury. A co do kosmetyków koreańskich jeszcze nie miałam okazji ich przetestować.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post dear! You look lovely! xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy Szymcia, najbardziej podoba mi się poduszka w azteckie wzorki :* a ta bandanka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakupy, a strój rewelacyjny! Cieszę się, że usłyszałam w końcu Twój miły głos;)
    Pozdrawiam Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tych włosach Kochana! Pasują Ci. :*
    Jak i strój, świetny kolorowy. Z włosami współgra idealnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szymcia poprawia humor sowimi filmikami. Kochana jakie fajne rzeczy sobie zamówiłaś. Ja niestety wszystkie pieniądze muszę wydawać na lekarzy prywatnie- o zgrozo. Więc z innymi zakupami krucho. Przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. mam te szczotki, super poduszki, ładna jesteś, powodzenia w pisaniu przemowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku - pierwszy strój na rower, który mi się podoba! Jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo kochana czarny kolor włosów jak najbardziej Ci pasuje <3 najłądniej Ci w takim <3
    Lampka jest super :)
    Poklikane skarbu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta lampka jest super i całkiem niedroga. Ja za swoją w PL dałam baardzo dużo, ale jest nieco większa :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie pamiętam kiedy ostatnio jeździłam na rowerze, chyba czas to zmienić :P kolor włosów bardzo Ci pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pędzlach się nie znam, ale lampka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Owalne pędzle od dawna bardzo mnie ciekawią, a strój na rower wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten pędzel to jeden z moich ulubieńców :) A poszewka jest idealna:)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta lampka bardzo mnie zaciekawiła :) Lecę obejrzeć filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz w stroju, a rower jest genialny;) Muszę do ciebie koniecznie wpaść na film;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooooo, widzę że masz Nuit Hugo Bossa - też używam tego zapachu - uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten pędzel wygląda super. Widziałam, że dużo dziewczyn go używa. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wzór na poduszkach bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam taki owalny pędzel z Ali ale dość kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak miło wreszcie poznać tu kogoś kto tak jak ja kocha szosę :) 46,38 :) Ja kiedyś skusiłam się na dół z tego zestawu, wybrałam też rozmiar M i niestety "pielucha" jest o wiele za duża i mocno odstaje. ps. piekny bajk :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten pędzel jest świetny :)
    Piękny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  37. czacha super ;)
    A Ty i ten rower - jak modelka ;)
    Super kochana wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna popielniczka w kształcie flaminga! Nadal jaram się Toją chmurką! ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Same świetne rzeczy! :D
    W rowerowym kombinezonie wyglądasz super!
    PS. Poklikane - $14,40, $7,57, $6,52, $46,38. Poproszę o to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Pędzli nigdy nie używałam, ale słyszałam o nich wiele dobrego :)
    Poszewki super!

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  41. Stylówka rowerowa jak się patrzy - super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny ten strój na rower, bardzo fajnie w nim wyglądasz i poszwy też super:)
    klik: 7.57; 14.40; 6.52; 46.38:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne poszewki, moja sypialnia jest na biało i zazwyczaj wybieram czarno białe dodatki, więc pasowałyby mi takie :) Ten strój na rower też super :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana mam te owalne pędzle (7.57)- świetne są!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi my loved one! I want to say that this post is amazing, great written and include approximately
    all vital infos. I would like to see extra posts like this .

    OdpowiedzUsuń
  46. If you want to obtain much from this post then you have to apply these
    methods to your won weblog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)