środa, 19 lipca 2017

Zaful Fashion Whishlist

Ponieważ mamy lato, zapraszam Was na mój przegląd strojów kąpielowych od Zaful. Chyba już większość z Was wie, że najlepsze stroje kąpielowe można znaleść tylko na stronie Zaful. Ja głównie stawiam na stroje jednoczęściowe lub z wysokim stanem. Macie do wyboru mnóstwo kolorów, wzorów i kształtów. Zobaczcie mój wybór!











I jak się Wam podobają? Czyż nie są cudowne? Mam dla Was super kod rabatowy, wystarczy wpisać go przy zamówieniu i zniżka gotowa!

Zafulxie10 


11 komentarzy:

  1. WOW! Propozycje jak najbardziej w naszym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba się ostatni - ma taki motyw na czasie :)
    I do tego jest mega ciekawy! Ma fajne przeszycia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) szczególnie pierwszy mimo że wolę dwuczęściowe bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stroje kąpielowe, w modnej kolorystyce i w modny deseń !
    Pozdrawiam cieplutko ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie chyba też najbardziej odpowiednie będą z wysokim stanem ;)poklikane 3x13.49$

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)